شهرکرد-معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در زمینه ورزش چه همگانی و چه انفرادی بیشتر از هر چیز ورزش فرهنگی و و اخلاق مداری ورزشکاران مورد اهمیت است و قدم هایی که در زمینه ورزش برداشته می شود باید همواره با اخلاق و فرهنگ ورزشی همراه باشد.

 ورزش فرهنگی و اخلاق مداری ورزشکاران بیشتر از هر چیز باید مورد اهمیت باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جعفر مردانی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال و بختیاری بواسطه شرایط آب  و هوایی و اختلاف ارتفاع بعنوان استان چهارفصل نامیده می شود اما آنطور که باید استان ما در زمینه ورزش پیشرفت نداشته و آنطور که باید میزبان مسابقات ورزشی در استان نبوده ایم.

وی افزود:مسئولین ورزشی استان باید در زمینه معرفی تیم های ورزشی در سطح ملی گام بردارند و استان ما این آمادگی را دارد که میزبان اردوهای ورزشی باشد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان و همچنین ورزشکاران استان در زمینه های مختلف ورزشی تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری قهرمانان زیادی دارد اما متاسفانه بدلیل اینکه نتوانستیم تیم های ورزشی را پشتیبانی کنیم متاسفانه اکثر ورزشکاران خوب استان به استان های همجوار برای ادامه فعالیت حرفه ای خود مهاجرت کرده اند.

مردانی گفت: دولت علیرغم مسائل و  مشکلات اما در حوزه ورزش و جوانان گام های مثبت و سازنده ای در راستای نوسعه ورزش و جوانان برداشته است.

وی تاکید کرد:در زمینه ورزش چه همگانی و چه انفرادی بیشتر از هر چیز ورزش فرهنگی و و اخلاق مداری ورزشکاران مورد اهمیت است و قدم هایی که در زمینه ورزش برداشته می شود باید همواره با اخلاق و فرهنگ ورزشی همراه باشد.

مردانی گفت: از مدیر جدی انتظار می رود نسبت به همدلی،وحدت و انسجام در بحث مدیران و در رأس، استاندر استان داشته باشد و این وحدت را در حوزه ورزش نیز پیاده سازی کند که در گرو همدلی و وحدت است که پیشرفت حاصل می شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خاطر نشان کرد: استفاده از پیشکسوتان حوزه ورزش می تواند کمک شایانی به پیشرفت ورزش استان داشته باشد.

وی افزود: ساماندهی کارگروه ها در بحث صندوق حمایتی ورزشکاران و توسعه ورزش روستایی از دیگر انتظارات از مدیر کل جدید اداره ورزش و جوانان استان است.

مردانی با اشاره به نقش موثر و مهم بانوان در ورزش استان گفت:سهم بالایی از ورزشکاران استان را بانوان تشکیل می دهد و باید نگاه ویژه ای به بانوان ورزشکار شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: سازمان های مردم نهاد بعنوان یار و همراه همه ی دستگاه های اجرایی استان هستند و باید از ظرفیت ها و پتاسیل های این سازمان ها در زمینه های مختلف از جمله اجتماعی،فرهنگی و ورزشی استفاده کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالیت های مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر بعمل آمد و حمید کریمی بعنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.