شایعاتی مبنی بر پیوستن اشکان دژاگه به تیم فوتبال المپیاکوس یونان مطرح شده است.

احتمال پیوستن اشکان دژاگه به المپیاکوس قوت گرفت

به گزارش قدس آنلاین، بعد از نیم فصل بیرون ماندن از تنور رقابت های باشگاهی حالا شنیده می شود اشکان دژاگه به عنوان سومین ظلع از مثلث ملی پوشان ایرانی در یک قدمی پوشیدن پیراهن المپیاکوس یونان قرار دارد، اتفاقی پرسرو صدا که می تواند برای مدت ها به سوژه اصلی رسانه ها تبدیل شود.

درست یک روز بعد از قطعی شدن انتقال احسان حاج صفی از پانیونیوس به المپیاکوس و پیوستن به کریم انصاری فرد در جمع سرخ و سفیدپوشان شهر آتن برخی محافل خبری از سفر اشکان دژاگه به شهر آتن و مذاکره او با قهرمان یونان برای امضای قرارداد شش ماهه با این باشگاه خبر دادند. اتفاقی که با توجه به در میان بودن پای مدیربرنامه های او که با حاج صفی و انصاری فرد مشترک است نمی تواند زیاد دور از ذهن باشد.

اشکان دژاگه بعد از این که نتوانست قرارداد خود با باشگاه ولفسبورگ را تمدید کند و در تابستان بدون تیم ماند در ماه های گذشته پیشنهاداتی از لیگ چین، استرالیا همین طور یونان داشت که حالا به نظر می رسد با روابط خوب بین محمودرضا فاضلی مدیربرنامه های این بازیکن و سران باشگاه المپیاکوس امکان پیوستن کاپیتان تیم ملی ایران به باشگاه پرافتخار شهر آتن فراهم شده باشد.

در این بین گفته می شود اگر دژاگه نتواند در پنجره زمستانی پیراهن المپیاکوس یا یک باشگاه اروپایی دیگر را برتن کند باید به پیشنهاد اف سی سیدنی استرالیا پاسخ مثبت داده و راهی این کشور شود چون بر اساس آخرین اولتیماتوم کی روش او نمی تواند بدون این که در رقابت های باشگاهی حاضر باشد یکی از مسافران ایران به جام جهانی لقب بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.