رییس سازمان بازرسی کل کشور از ارسال گزارش جدیدی در خصوص آلودگی هوا به سران قوا و معرفی دستگاه‌های کم‌کار و متخلف به مجلس شورای اسلامی و نهادهای دیگر خبر داد.

معرفی دستگاه‌های متخلف در آلودگی هوا به مجلس/گزارش زلزله کرمانشاه آماده شد

به گزارش قدس آنلاین، ناصر سراج در پاسخ به این سؤال که به‌رغم گزارش جامع سازمان بازرسی در خصوص آلودگی هوا به سران قوا در سال ۹۵، همچنان شاهد آلودگی هوا در کلان‌شهرها به‌ویژه تهران هستیم اظهارکرد: پیرو گزارشی که سال گذشته در ارتباط با آلودگی هوا به سران قوا ارائه کرده بودیم، هفته گذشته نیز گزارشی به سران سه قوه ارسال کردیم که امیدواریم مثمر ثمر واقع شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این سؤال که چرا این سازمان دستگاه‌های متخلف را به مراجع قضایی معرفی نمی‌کند گفت: این کار را نیز انجام دادیم و دستگاه‌های کم‌کار و متخلف به مجلس شورای اسلامی و نهادهای دیگر معرفی شدند.

گزارش زمین‌لرزه کرمانشاه آماده شد

سراج همچنین در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص نتیجه بررسی‌های سازمان بازرسی کل کشور در خصوص زمین‌لرزه کرمانشاه و نحوه امدادرسانی‌ها و خسارت‌های وارده به ساختمان‌ها گفت: در این زمینه هم گزارش سازمان بازرسی آماده شده و طی هفته جاری تقدیم سران قوا می‌شود.

شرکت ۲هزار نفر در آزمون سازمان بازرسی

رییس سازمان بازرسی کل کشور همچنین به برگزاری آزمون استخدامی این سازمان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در این آزمون حدود دو هزار نفر شرکت کردند و از کسانی آزمون گرفتیم که مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس به بالا داشتند.

وی ابراز امیدواری کرد که با جذب نیروهای جدید به سازمان بازرسی، بخشی از مشکلات این سازمان در بحث نیروی انسانی حل شود و بهتر از گذشته، مأموریت‌های خود را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.