حمله تکفیری‌های داعش به جنوب «صلاح‌الدین» ۴ کشته و ۹ زخمی برجای گذاشت و در عملیات نیروهای عراقی در دیالی ۱۳ تروریست کشته شدند.

۴ کشته و ۹ زخمی در حمله داعش به جنوب «صلاح‌الدین» و کشته شدن ۱۳ تکفیری در «دیالی»

به گزارش قدس آنلاین، در حمله امروز عناصر داعش به جنوب استان «صلاح‌الدین» عراق، ۴ نفر کشته و ۹ تن زخمی شدند.

خبرگزاری عراقی «واع» اعلام کرد که عناصر داعش، نیمه‌های شب گذشته به شهروندان در منطقه «الفرحاتیة» واقع در صلاح‌الدین حمله کردند که این حمله ۴ کشته و ۹ زخمی به همراه داشت.

بر اساس این گزارش، تکفیری‌ها در این حمله از سلاح‌های سبک استفاده کردند و پیش از عقب‌نشینی، چندین بمب جاسازی کردند. اما نیروهای امنیتی پس از درگیری با تروریست‌ها، بار دیگر در این منطقه امنیت را برقرار کردند.

با وجود اینکه نهم دسامبر گذشته،  «حیدر العبادی» در اظهاراتی که از تلویزیون کشور پخش شد، خبر پیروزی نهایی نیروهای کشور در جنگ سه ساله علیه داعش و به دست گرفتن کنترل سراسر خاک کشور از این گروه را اعلام کرد، اما هنوز هسته‌های خاموش این گروه تروریستی در عراق فعالیت دارند و با حملاتی پراکنده، تلاش می‌کنند، ابراز وجود کنند.

عملیات‌های امنیتی نیروهای عراقی برای شناسایی بقایای داعش نیز همچنان ادامه دارد و جدیدترین آنها،عملیات در دو روستا شمال «المقدادیة» واقع در استان «دیالی» است که امروز (یکشنبه) انجام شد و طی آن ۱۳ داعشی کشته شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.