سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار بیانیه ای ضمن انتقاد از اظهارات زلاتکو کرانچار گفت: اگر کرانچار من را بعد از ۳۶ سال تجربه بین المللی نمی شناسد هیچ وقت دیگر نمی تواند مرا بشناسد.

 اگر کرانچار پس از ۳۶ سال من را نمی‌شناسد هیچ‌وقت دیگر هم نخواهد شناخت/امیدوارم بهترین تصمیم را درباره بازیکنان بگیرم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در بیانیه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران آمده است: بعد از ۳۶ سال تجربه بین‌المللی و حرفه‌ای و پس از گذشت هفت سال از نتایج و دستاوردهای تاریخی برای فوتبال ایران اگر همکار عزیز بنده جناب آقای کرانچار هنوز من را نمی‌شناسند و به من اعتماد ندارند هیچ وقت این شناخت را پیدا نخواهند کرد و اعتماد نخواهند داشت.

یک جلسه خصوصی تغییری در شرایط ایجاد نخواهد کرد ولی در همین حال بنده بسیار خرسند و خوشحال خواهم شد اگر آقای کرانچار بتوانند از امکانات ما در تیم ملی بازدید کرده و کارها و اهداف ما را دنبال کنند.

در حال حاضر بنده فکر نمی‌کنم احتیاجی به تاکید مجدد این مساله به کسی باشد که بازیکنان ملی پوش داخلی ما اگر بخواهند نتایج خاصی را کسب کنند، نیاز به یک برنامه‌ریزی خاص از بعد فیزیکی، تکنیکی، تاکتیکی و روحی-روانی خواهند داشت.

در زمان مناسب و مقتضی من همیشه آمادهو در اختیار دوستان و همکاران مربی خود هستم تا نقطه نظراتم، تجاربم و دانش خود را با آنها مبادله کنم؛ با آنهایی که با حسن نیت آمده و به معنای واقعی متعهد به حمایت از منافع تیم ملی ایران هستند.

بازیکنان تیم ملی ایران خود بهترین شاهد برای صحبت راجع به تلاش‌های زیاد ما و بهترین شاهد برای ابراز حرفه‌ای‌گری که ما همیشه تقدیم آن‌ها کردیم، هستند.

این برنامه که از تاریخ چهارم ژانویه ۲۰۱۸ (۱۴ دی ۹۶) شروع می شود یک پیشنهاد ساده، صادقانه و در کمال فروتنی از سوی من است.این الزامی نیست و این برنامه تنها با اعتماد و اطمینانی که از طرف بازیکنان تیم ملی و همکاران بنده به من ایجاد می شود امکان پذیر است.

در پایان امیدوار هستم با کمک خداوند قادر باشم که بتوانم تصمیمات انتخابی مناسبی را درباره بازیکنانی که واقعا ابعاد فیزیکی، تکنیکی، تاکتیکی و روحی و روانی را دارند، اتخاذ کنم تا آن‌ها بتوانند در راستای منافع تیم ملی خدمت کنند.

خداوند نگهدار شما باشد
برای همگی شما شادی و سلامتی را در سال ٢٠١٨ آرزو دارم.
کارلوس کیروش
سرمربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.