یزد - مراسم جشن سال نو میلادی ویژه گردشگران خارجی شامگاه یکشنبه با حضور جمعی از گردشگران خارجی و مردم مهمان نواز شهر میراث جهانی یزد با همکاری کمیته گردشگری مذهبی و معنوی میراث فرهنگی یزد در هتل جاده ابریشم یزد برگزار شد.

جشن سال نو میلادی ویژه گردشگران خارجی در شهر جهانی یزد برگزارشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمد به گردشگران خارجی، مراسم میلاد پیامبر الهی حضرت عیسی مسیح و آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی را به گردشگران تبریگ گفت و ابراز امیدواری کرد سال نو میلادی سالی توام با شادی، صلح و دوستی برای تمام مردم جهان باشد.

محمد رضا نصیری با بیان اینکه حضور گردشگران خارجی در مراسمات عزاداری و جشن های ملی مذهبی با هدف معرفی چهره واقعی اسلام و توجه و توسعه به ظرفیت گردشگری مذهبی استان یزد می باشد، اظهارداشت: امید است در آستانه سال نو میلادی، دوستی، همدلی و همکاری بین همه انسان‌ها، بر پایه فضیلت و حقیقت، بیش از پیش گسترش یافته و شاهد حضور بیشتر گردشگران خارجی در شهر زیبای یزد باشیم.

در این مراسم گردشگرانی از کشورهای آلمان، نروژ، بلغارستان، فرانسه، چین، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، هلند و... حضور داشتند که در کنار مردم مهمان نواز شهر تاریخی یزد آغاز سال نو را جشن گرفتند و اجرای مسابقه، پخش موسیقی زنده، توزیع بسته های فرهنگی از نمادهای یزد و بریدن کیک سال نو از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.