سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی نسبت به تکل های خشن بازیکنان در لیگ جزیره انتقاد کردو

انتقاد پپ گواردیولا از تکل‌های خشن در لیگ برتر انگلیس

به گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، روند پیروزی‌های منچسترسیتی در لیگ برتر فوتبال انگلیس با توقف برابر کریستال پالاس قطع شد. البته خبر بد برای پپ گواردیولا مصدومیت شدید گابریل ژسوس و کوین دی بروین، دو بازیکن منچسترسیتی بود که احتمالا تا دو ماه از ترکیب تیم‌شان دور خواهند بود و شاید  بازی حساس برابر بازل در لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست بدهند.

پپ گواردیولا از اتحادیه داوران انگلیس خواست فکری به حال تکل‌های خشن در لیگ برتر کند. او گفت‌: من جنبه فیزیکی لیگ برتر را دوست دارم ولی اتحادیه هم باید کاری انجام دهد. متاسفانه تکل‌های خشن زیادی در لیگ برتر صورت می‌گیرد. این جا اجازه چنین کاری به بازیکنان داده می‌شود و نسبت به لیگ‌های دیگر شرایط فرق می‌کند. ما برابر تاتنهام و نیوکاسل خوش شانس بودیم که مصدومی نداریم ولی در این جا برابر کریستال پالاس بالاخره دو بازیکن‌مان مصدوم شدند.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه‌ و در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برنامه‌ای برای جذب الکسی سانچس دارد یا خیر؟ گفت‌: خیر. او بازیکن آرسنال است و در آن جا نیز خواهد ماند. من فکر می‌کنم آرسنال به این راحتی او را از دست ندهد.

منچسترسیتی فردا (سه‌شنبه) باید در لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف واتفورد برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.