خرم آباد- آیا فرزند آقا زاده‎ها بیکار است؟ آیا سفره وزرا خالی‏ست؟ آیا وزیران شرمنده خانواده هستند؟ عدد نجومی مختص حقوق‏ها نیست اما آیا اغنیا و گدازاده‏ های آقازاده شده و وزرا هم‏چون مردم گوشت با قیمت نجومی می‏خرند؟ آیا شده یک وزیر به اهل منزل بگوید ندارم؟ دختر کدام مسئول و کدام وزیر بی جهیزیه مانده؟

قدس آنلاین- گروه استان ها- امیرناصر غلامرضایی؛  آیا فرزند آقا زادهها بیکار است؟ آیا سفره وزرا خالی‏ست؟ آیا وزیران شرمنده خانواده هستند؟ عدد نجومی مختص حقوق‏ها نیست اما آیا اغنیا و گدازاده ‏های آقازاده شده و وزرا هم‏چون مردم گوشت  با قیمت نجومی می‏خرند؟ آیا شده یک وزیر به اهل منزل بگوید ندارم؟ دختر کدام مسئول و کدام وزیر بی جهیزیه مانده؟ آیا نا امیدی بر روح و روان خانواده آن‏ها حاکم شده است؟ آیا کودکان منزل شما هم هم‏‎چون فرزندان ما مردم، صدای ناهنجار نداری را می‏شنوند؟ پس به مردم حق بدهید که بگویند گرسنه و بیکاریم و نداریم؟!

 کسی که می‏گوید ندارم به او نگویید ضد انقلاب، کسی که می‏گوید گرسنه ‏ام نگویید دشمن ولایت است، ولایت محرم همه و مرحم و مرهم درد همه است! اما حتما مردم مواظب هستند که کسی در کنارشان سوء استفاده نکند و شعار انحرافی ندهند،  مواظب باشید بعضی مرفهین به شعار اقتصاد دنبال ابتذال در جامعه ‏اند و در کنار صدای شکم شما صدای فساد را سر میدهند،  مواظب باشید این و آن از بیکاری و تورم بهره برداری نکنند!! 

مواظب باشید آمد نیوز و این نیوز و آن نیوز دلسوز ما نیستند عاشق آشوب و آتش ‏اند!! و صد البته خطر گرسنگی از آمریکا و اسرائیل برای جامعه ما بدتر است طی این چهل سال آمریکا نتوانست ملت را علیه انقلاب بسیج کند و هیچ غلطی نکرده ولی بیکاری و گرانی و تورم و نداری ملت را به ستوه آورده پس دشمن درجه یک ما سفره‏های خالی‏ست به فکر ساماندهی به سفره‏های خالی باشیم.

و صدایی که می‏شنویم صدای مخالف نیست صدای دوستانی‏ست که همیشه همراه مسئولین بودند اما مسؤلین بی خیال دردشان شدند. ولی مسئولین محترم  شما هم به داد مردم برسید و بازی‏های تکراری با کلمات را تمام کنید و مردم را از منجلاب نداری و بیکاری و گرانی و تورم نجات دهید. این مردم مشکلی با نظام و حاکمیت نداشته و ندارند این حکومت متعلق به مردم است و کسی با تعلقات خود مخالفت ندارد، من از حسین اندر عذابم تو از عباس می‏دهی جوابم. مردم مشکل نان دارند نه مشکل دین!!  حساب آنها را که نان می‏خواهند با آن‏ها که براندازند جدا کنید. کسی که نان می‏خواهد دشمن انقلاب نیست و کسی که دشمن انقلاب است شعار نان نمی‏دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.