کرمان - معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه به دو هزار و ۳۳۳ واحد در زرند تسهیلات بازسازی زلزله تعلق می گیرد، اظهار کرد: از این تعداد دو هزار واحد شهری و هزار و ۳۳۳ واحد روستایی است.

مابه‌التفاوت تسهیلات جدید بازسازی زلزله پرداخت می شود

به گزارش قدس آنلاین، مهدی محمدی اضافه داشت: متاسفانه مسئولان ادارات شهرستان می‌گویند مردم استقبال لازم از دریافت تسهیلات زلزله را نمی‌کند که این موضوع می‌تواند به ضرر زرند تمام شود، زیرا با وجود اینکه تایید دریافت این تسهیلات از سوی دولت زمان زیادی برده است اما اگر مردم از این تسهیلات استفاده نکنند بودجه تخصیص داده شده برگشت می‌خورد یا به شهرستان دیگری از استان کرمان تعلق می گیرد.

محمدی گفت: هرچند با پیگیری‌های صورت گرفته تسهیلات بازسازی منازل در زرند قابل ارائه می‌باشد، اما با وجود استقبال کم مردم از این تسهیلات امکان بازگشت این تسهیلات یا واگذاری آن به شهرستان‌های دیگر وجود دارد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه طی مصوبه جدید اعتبار تسهیلات بازسازی روستایی از ۲۰ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است، افزود: اعتبار تسهیلات واحدهای شهری در زرند نیز از ۳۰ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی بیان کرد: با توجه به مصوبه قبلی افرادی که برای دریافت تسهیلات بازسازی ۳۰ میلیون تومانی شهری و ۲۰ میلیون تومانی روستایی به بانک معرفی شده اند، ۱۰ میلیون تومان باقی مانده آن ها نیز از طریق بانک مربوط پرداخت می شود.

محمدی ادامه داد: تاکنون ۸۵۰ واحد شهری و روستایی در شهرستان زرند به بانک معرفی شده اند که امیدواریم مردم نسبت به حفظ جان خود در مواقع بحرانی اقدام کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.