رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم حزب لیکود رژیم صهیونیستی درباره کرانه باختری را تجاوز به ملت فلسطین و سرزمین آن‌ها دانست.

به گزارش قدس آنلاین، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که تصمیم اخیر حزب لیکود تجاوز به ملت فلسطین و سرزمین آن‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: اگر حمایت‌های آمریکا نبود، حزب لیکود چنین تصمیمی نمی‌گرفت.

عباس گفت که تشکیلات خودگردان فلسطین در صدد اتخاذ تصمیمات مهمی از جمله رجوع به دادگاه‌های بین‌المللی و پیوستن به سازمان‌های بین‌المللی برای حمایت از حقوق فلسطین است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه طی سخنانی به مناسبت سالروز تشکیل جنبش فتح گفت: قدس پایتخت همیشگی فلسطین باقی خواهد ماند و اشتباهات احمقانه گذشته هرگز تکرار نخواهد شد.

کمیته مرکزی حزب حاکم اسرائیل "لیکود" طرحی را تصویب کرده است که به‌موجب آن شهرک‌های صهیونیستی واقع در کرانه باختری که سرزمین‌های فلسطینی به شمار می رود، به سرزمین‌های اشغالی این رژیم منضم شود.

بر اساس این پیشنهاد، اسرائیل قصد دارد تعداد شهرک نشینان صهیونیست را در کمترین زمان ممکن به یک میلیون نفر افزایش دهد. این در شرایطی است که هم اکنون حدود ۵۰۰ هزار شهرک نشین در شهرک های واقع در سرزمین های فلسطینی زندگی می کنند و ۲۲۰ هزار نفر دیگر نیز در شرق بیت المقدس ساکن هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.