رئیس افتخاری ستاد تبریز ۲۰۱۸ و وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت های گردشگری و تاریخی تبریز باید به جهان معرفی شوند.

ظرفیت های گردشگری و تاریخی تبریز باید به جهان معرفی شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا نعمت‌ زاده ظهر امروز دوشنبه در جلسه مشترک ستاد تبریز ۲۰۱۸ با بخش خصوصی تبریز اظهار داشت: جذابیت‌ های تبریز در گردشگری داشته‌های فرهنگی و تاریخی است.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی دارای قابلیت های زیادی از جمله وجود فرش تبریز، خوشنویسی، مراکز فرهنگی و گردشگری، ابنیه های تاریخی، شعرا، علما و آزادی خواهان است، افزود: رویداد تبریز ۲۰۱۸ فرصتی طلایی برای رساندن صدا و قابلیت های خود به سراسر ایران و جهان است.

نعمت زاده با اشاره به اینکه باید پوسترهایی از اماکن گردشگری تبریز در قالب تبریز ۲۰۱۸ تهیه و آن ها را در دنیا معرفی کنیم، افزود: معنای پایتخت گردشگری آغاز کارهای عمرانی نیست بلکه استفاده شایسته از دارایی ‌ها و معرفی بهتر داشته‌ ها است.

وی با اشاره به اینکه دولت حقوق کارکنان را به‌ زور پرداخت می‌ کند، افزود: دولت بودجه و پول کافی ندارد و باید با تکیه بر توان استان و همراهی بخش خصوصی برای تبریز۲۰۱۸ کاری انجام دهیم.

رئیس افتخاری ستاد تبریز ۲۰۱۸ با بیان اینکه صنعتگرانی که تولیدات خود را به دنیا صادر می ‌کنند می ‌توانند روی بسته‌ های خود تبریز ۲۰۱۸ را تبلیغ کنند، گفت: تاکنون نتوانسته ایم بخش خصوصی را در این رویداد مشارکت دهیم ولی باید از این پس از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.