جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور اعضا و دستگاه‌های مربوطه برگزار و تاکید شد که باید بین مطالبات اقتصادی مردم با اغتشاشاتی که منشاء خارجی دارد، تفکیک قائل شویم.

بین مطالبات اقتصادی با اغتشاشات تفکیک قائل شویم

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین نقوی‌حسینی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت مجلس اظهار کرد: در ابتدای جلسه آقای بروجردی با اشاره به برخی عوامل زمینه‌ساز مسائل اخیر و موج‌سواری دشمن در عرصه فعلی و تلاش برای جبران ناکامی‌های اخیرش در منطقه گفت که برخلاف تصور باطل دشمنان انقلاب اسلامی شرایط آرام است و همه امور در موقع مقرر انجام می‌شود.

وی افزود: در این جلسه مطرح شد که همه گروه‌های معاند از منافقین تا سلطنت‌طلب‌ها وارد صحنه شده و تحریک می‌کنند تا از فضا استفاده کنند و سرمنشاء این تحرکات خارجی است.

نقوی‌حسینی ادامه داد: همچنین مطرح شد مسائلی مثل صندوق‌های مالی و پولی، شاندیز مشهد، برخی گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی موجب اعتراضاتی شد و مردم را به سوی انجام واکنش‌هایی هدایت کرد و اعتماد عمومی دچار خدشه شد ولی اعتراضات به صورت مطالبات و توقعات اقتصادی مطرح شد اما با ورود منشاء خارجی و دشمنان قسم خورده ملت ایران مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی و بعضی عوامل منطقه‌ای آنها، اعتراضات به اغتشاش کشیده شد و وارد شدن خسارات جانی و مالی به مردم، اموال عمومی و امکانات شهری نیز شروع شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس اضافه کرد: در این جلسه مطرح شد که بین اعتراضات و مطالبات اقتصادی با اغتشاشات با منشاء خارجی تفاوت وجود دارد و بین آنها باید تفکیک قائل شد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران قطعا تحمل نمی‌کند که عده‌ای نظم عمومی را به هم بزنند و خسارات جانی و مالی به مردم وارد کنند. مردم هوشمندتر و آگاه‌تر از این مسائل هستند که فریب اینگونه فتنه‌ها و توطئه‌ها را بخورند.

نقوی‌حسینی در پایان تصریح کرد: در این جلسه تاکید شد که همه قوا و مدیران و مسئولین باید با تمام قوا به مردم خدمت‌رسانی کنند و مشکلات آنها را از سر راه بردارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.