تلاش سران برخی از احزاب حامی دولت برای منتسب‌کردن اعتراض‌ها و تجمعات اخیر به مخالفان و منتقدان دولت با واکنش احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سازمان مردم‌نهاد «شبکه دیده‌بان شفافیت و عدالت»، روبه‌رو شد و او هشدار داد که جناحی‌کردن مسائل روزهای اخیر به ضرر همه تمام خواهد شد.

منتقدان دولت را احمق فرض نکنید

قدس آنلاین- تلاش سران برخی از احزاب حامی دولت برای منتسب‌کردن اعتراضها و تجمعات اخیر به مخالفان و منتقدان دولت با واکنش احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سازمان مردم‌نهاد «شبکه دیده‌بان شفافیت و عدالت»، روبه‌رو شد و او هشدار داد که جناحی‌کردن مسائل روزهای اخیر به ضرر همه تمام خواهد شد.

در روزهای اخیر برخی تریبونهای غیررسمی و مجهولالهویة حامی جریان اصلاحات و دولت با میدان‌داری چهرههایی شناخته‌شده همچون غلامحسین کرباسچی، تاکتیک فرار به جلو در برابر انتقادها و مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم از دولت را اتخاذ کرده‌اند. این‌ها با جعل خبر و شایعه‌پراکنی درباره برخی از چهرههای اصول‌گرا همچون آیت‌الله علمالهدی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در مشهد، بر آن شدند تا اعتراضهای مردمی را به جریان اصول‌گرایی و منتقدان دولت نسبت دهند.

احمد توکلی در واکنش به این مانور سیاسیِ حامیان دولت، به خبرگزاری «تسنیم» گفت: من بعضی از مخالفان دولت را می‌شناسم و خودم با بعضی از سیاست‌های دولت مخالف هستم. اما آدم‌هایی به این احمقی را نمی‌شناسم که بخواهند کشور را ناامن کنند. نصیحت می‌کنم که این مسائل را جناحی نکنند زیرا بخشی از این مشکلات به زمینه‌سازی طولانی‌مدت نارضایتی‌ها و بخشی دیگر به نارضایتی مردم از برخورد با مال‌باختگان مؤسسات مالی مربوط می‌شود و جناحی‌شدن این مسائل به ‌ضرر همه است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کشور وضع خوبی ندارد و سیاسیون باید دست در دست بدهند تا مشکلات را حل کنند، تصریح کرد: کسانی که این تهمت‌ها را می‌زنند، طرف مقابل را هم درگیر رفع اتهام می‌کنند و دیگر وقتی برای رفع مشکلات مردم باقی نخواهد ماند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.