۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 582059

رضا صالحی امیری که گفته می شود گزینه اصلی ریاست کمیته ملی المپیک است برای ورود به این انتخابات نام نویسی کرد.

گزینه ریاست کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد

به گزارش قدس آنلاین، معاون اجتماعی شهرداری تهران و قائم مقام شهردار امروز سه شنبه با حضور در محل کمیته ملی المپیک و تکمیل فرم ثبت نام، کاندیداتوری خود را جهت حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک اعلام کرد.

از صالحی امیری به عنوان اصلی ترین گزینه ریاست کمیته ملی المپیک یاد می شود. وی به جز سه ماه سرپرستی وزارت ورزش هیچ پیشینه  ای دیگری از مدیریت این حوزه در کارنامه ندارد با این حال به عنوان خبره ورزشی مجوز حضور در انتخابات را گرفت. 

مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ۲۵ دی ماه برگزار می شود. صالحی امیری شانزدهمین فردی است که برای حضور در این انتخابات کاندیدا شده است.

 محمد درخشان برای عضویت در هیات اجرایی و دبیر کلی، محمد علی صبور برای  عضویت درهیات اجرایی، میترا نوری  و کیکاووس سعیدی برای پست خزانه داری، رباب شهریان برای نائب رئیسی، سید عبدی افتخاری، مجید کیهانی و علیرضا رحیمی برای عضویت در هیات اجرایی، محمود خسروی وفا برای ریاست و نائب رئیسی کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد برای پست دبیر کلی و خزانه داری، صادق فرجی برای دبیر کلی و عضویت در هیات اجرایی، زهرا اینچه درگاهی برای عضویت در هیات اجرایی، فضل اله باقر زاده برای نائب رئیسی و  عضویت در هیات اجرایی، هاشم اسکندری برای نائب رئیسی، مهدی تاج برای عضویت در هیات اجرایی افرادی هستند که پیش از این برای انتخابات کمیته ملی المپیک کاندیدا شده بودند. 

ثبت نام از کاندیداهای کمیته ملی المپیک تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.