رئیس پلیس هرمزگان به تشریح جزئیات عملیات دستگیری دزدان مسلح طلافروشی در بندرعباس پرداخت.

بازداشت دزدهای مسلح طلافروشی در بندرعباس

به گزارش قدس آنلاین، سردار عزیزاله ملکی صبح امروز در حاشیه بازدید از مغازه طلافروشی سرقت شده، گفت: سارقان که سه نفر بوده‌اند با نقاب و با دو قبضه سلاح جنگی و پتک وارد مغازه شدند و با ایجاد رعب و وحشت و شکستن شیشه ویترین طلافروشی، مقادیری طلا را به سرقت بردند و به یک عابرپیاده نیز تیراندازی کردند.

رئیس پلیس هرمزگان با بیان اینکه سارقان با یک خودروی پژو ۴۰۵ که منتظر آنان بود متواری شدند، افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، مخفیگاه دزدها در خانه ای در محله نخل پیرمرد بندرعباس، شناسایی شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در کمتر از ۷ ساعت، این باند سه نفری به همراه پنج نفر از هم‌دستانشان دستگیر شدند، تصریح کرد: در این عملیات، همه طلاهای دزدی شده که حدود چهار کیلوگرم بود به همراه دوقبضه سلاح ماکاروف، سلاح سرد و یک دستگاه خودرو کشف شد.

این مقام پلیس گفت که دزدها پلاک یک خودروی پراید را در منطقه دیگری از شهر ربوده و روی خودروی ۴۰۵ کشف‌شده نصب کرده‌ بودند. وی افزود: سارقان همگی غیربومی بودند و در پوشش گچ کار، خانه‌ای را اجاره کرده و در این خانه مجردی، از چندی پیش برای سرقت مسلحانه از طلافروشی برنامه‌ریزی کرده بودند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.