شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نظارت بر کارخانه های آرد باید به صورت هفته ای انجام شود و نمونه‌برداری از گندم و آرد تولید شده توسط گروه بازرسی انجام گیرد.

نظارت بر کارخانه های آرد باید به صورت هفته ای انجام شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اقبال عباسی شامگاه سه شنبه در نشست تخصصی سلامت و امنیت غذایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کیفیت نان تولیدی گفت: برای تولید نان با کیفیت باید واحدهای تولید آرد و نان استانداردهای فنی و بهداشتی را رعایت کنند و این امر مستلزم نظارت مستمر بر فعالیت این واحدها است.

عباسی تصریح کرد: در بازرسی هایی که انجام می شود باید کارگرانی که آموزش ندیده اند شناسایی و با همکاری اتحادیه و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آموزش‌های تخصصی به آنان ارائه شود درغیر اینصورت سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف است از صدور مجوز برای افرادی که آموزش ندیده اند خودداری کند.

استاندار در ادامه با اشاره به وجود سگ های ولگرد در سطح شهر گفت: وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر سبب افزایش مخاطرات بهداشتی و به خطر افتادن سلامت مردم خواهد شد بنابراین در این راستا باید جمع آوری و مهار سگ‌های ولگرد در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: شهرداری ها مکلف به جمع آوری سگ های ولگرد از سطح استان هستند و صاحبان سگ‌های شناسنامه‌دار نیز باید به منظور واکسیناسیون سگ‌های خود به دامپزشکی مراجعه کنند
عباسی تاکید کرد:در صورتی که جولان سگ‌های ولگرد سبب ایجاد خسارت به شهروندان شوند،مسئولان مربوطه به علت عدم انجام به موقع وظایف موظف به پرداخت خسارت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.