یزد – مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: مشکل کمبود انبار و فضا برای نگهداری کالاهای قاچاق در استان همچنان به قوت خود باقی است.

کمبود انبارمهمترین مشکل نگهداری کالاهای قاچاق در استان یزد است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی  اقتصاد ودارایی، منصور طالبی با بیان این خبر اظهارداشت : با توجه به واگذاری مکان جدید برای انبار نگهداری کالای قاچاق و افزایش فضا برای این کالاها  ابتدای سالجاری مشکل کمبود انبار و فضا برای نگهداری کالاهای قاچاق در استان همچنان به قوت خود باقی است.

وی افزود : یزد به دلیل اینکه در مسیر جاده ترانزیتی شمال و جنوب قرار گرفته حجم کالای مکشوفه قاچاق در این استان افزایش یافته  است  

طالبی تصریح کرد: از سوی دیگر پیشتر کالاهای قاچاق طی مراحل قضایی از طریق مزایده در داخل فروخته می شد؛ اما در حال حاضر  طبق قانون فروش  داخلی ممنوع شده و باید به شرط صادرات فروخته شود.

وی ماشین آلات صنعتی،راهسازی، لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی ومواد غذایی را از جمله کالا های قاچاق کشف شده و فضای موجود انبارهای نگهداری کالاهای قاچاق در استان را هفت هزار 500  متر مربع بیان کرد که دو هزار متر آن روباز و بقیه مسقف است.

مدیر سازمان اموال تملیکی یزد گفت: به لحاظ امنیتی و حفاظتی انبارهای نگهداری کالای قاچاق مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از کالاهای قاچاق مکشوفه چند ماه پس از کشف و پس از طی مراحل قانونی به صاحبان آن مسترد می شود  گفت: موظف به نگهداری این کالاها هستیم و طبق قانون نمی توانیم بابت نگهداری آن هزینه ای دریافت کنیم.

این مسئول خواستار کمک و حمایت مسئولان استان برای رفع مشکل مذکور شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.