کرج- در ادامه اجرای طرح نگهداشت و بهبود شهری جمعه هفته جاری این طرح در منطقه ۷ شهرداری کرج به اجرا در خواهد آمد.

طرح «بهبود و نگهداشت شهر» به منطقه ۷ کرج رسید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، منطقه ۷ شهرداری کرج فردا جمعه ۱۵ دی ماه محل برگزاری طرح بهبود نگهداشت شهری است تا با استفاده از توان و پتانسیل مناطق ۱۰ گانه، سازمان های تابعه و معاونت ها، نیازهای فوریتی و اورژانسی این منطقه مرتفع شود.

طرح بهبود  ونگهداشت شهر، با تاکید شهردار کرج از ابتدای آذر ماه سال ۹۶ در این کلانشهر آغاز شده است و منطقه ۵ مبداء این طرح بوده است.

 این طرح تا رسیدن به مرحله پایانی تنها سه منطقه ۱، ۸ و ۹ را پیش رو دارد و هدف آن ایجادرضایتمندی شهروندان ورفع مشکلات مناطق مختلف از حیث خدمات شهری است.

از جمله اهداف طرح بهبود نگهداشت شهر ارتقای کیفی زندگی شهری، افزایش رضایتمندی شهروندان، اثربخشی و ارتقای کارآمدی فعالیت های مدیریت شهری است و مبنای اجرای آن علاوه بر انجام اقدامات کارشناسی، شناخت مشکلات و رصد نیازهای محلات، بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود در سطح مناطق، سازمانهای تابعه، معاونت ها و بسیج امکانات برای رسیدن به حداقل استاندارهای شهری است.

ارتقای فضای سبز، لکه گیری و آسفالت معابر شهری، پاکسازی جداول، ساماندهی  و بهسازی خط کشی ها در راستای افزایش ایمنی عابران پیاده، تجهیز و بهسازی علائم ترافیکی، لایروبی انهار و به طور کلی توسعه زیرساخت های خدمات شهر در طرح بهبود نگهداشت شهر کرج اجرایی می شود تا سرانه ها به حد مطلوب برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.