گناباد-مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان گناباد با تجمع و راهپیمایی انزجار خود را از فتنه گران و آشوبگران اخیر اعلام کردند .

تجمع و راهپیمایی مردم گناباد درمحکومیت اغتشاش وفتنه

به گزارش خبرنگارقدس انلاین، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گناباد امروز پنجشنبه در مراسم تجمع مردم گناباد که در محل مصلی این شهر برگزارشد گفت:این انقلاب ماموریت جهانی دارد  و برای حاکمیت عدل و قانون تا کنون خونهای زیادی داده است و تا پیروزی نهایی بر کفر جهانی همیشه در صحنه هست و خواهد بود.

حجت السلام موسوی افزود:دشمنان در طول تاریخ علیه اسلام فتنه گری کرده  و امروز هم استکبار با  جنگ رسانه ای به مخالفت با ملت ایران برخواسته اند  اما بدانند تا زمانی که  مردم پای انقلاب هستند هیچ قدرتی تاب تحمل در برابر ملت ندارد.

وی گفت:هر چند برخی مسولین نقاط ضعفی دارند اما  ای کاش زودتر حرف و خواسته مردم را می شنیدند تا امروز این صحنه پیش نمی امد  لذا مسولین باید دغدغه های اقتصادی مردم را برطرف نمایند و حرف انان را گوش کنند.

وی افزود:امروز خونهایی که ریخته شد حاصل بی توجهی برخی مسولین و زیر ساختهای فرهنگی  است و باید جوابگو باشند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت:چرا باید در عرصه فن اوری ما کم کاری داشته باشیم که سرور اطلاعات در دست  معاندان و دشمنان ما باشد که هرمطلبی را به  خوراک مردم ما بدهند  در صورتی که اگر پیام رسان  داخلی داشتیم  این وضع پیش نمی امد.

موسوی گفت:  امروز صلاح دشمن رسانه است و تمام کانالهای ارتباطی ما در اختیار دشمن می باشد واین یک خطر بزرگ است لذا ما در عرصه فن اوری اطلاعات  به سردارانی مثل سردار سلیمانی نیاز داریم. وی با اشاره به اینکه  این فتنه یک زلزله سیاسی بود افزود:  مسولین قدر این ملت را بدانند که حتی از اصحاب پیامبر و ائمه و هم بهترند لذا نقاط ضعف را شناسایی و برای رفع ان بکوشند.در پایان مردم مسیر مصلی تا میدان غدیر این شهر راهپیمایی کرده و با سردادن شعارهای انزجار خودرا از فتنه گران و نیزحمایت از ولایت و انقلاب اعلام داشتن

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.