۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 582461

مردم ولایتمدار و انقلابی شهر مقدس مشهد با حضور حماسی در راهپیمایی علیه آشوبگران بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.

خروش مردم مشهد علیه اغتشاش‌گران

به گزارش قدس آنلاین، راهپیمایی و اجتماع بزرگ مردم مشهد که به منظور مقابله با فتنه‌گران و عوامل هنجارشکن از ساعت ۹ صبح امروز از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد، تجدید عهدی دوباره با ولایت و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
این راهپیمایی با حضور آیت الله علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی، جمعی از مسئولان استانی و شهردار و فرماندار مشهد، طلاب و روحانیون، خانواده شهدا و جانبازان و جمع کثیری از مردم ولایتمدار و انقلابی شهر مقدس مشهد برگزار شد.
شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را از دخالت‌های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار در امور داخلی کشور اعلام کردند.
حضور گسترده اقشار مختلف در این راهپیمایی عظیم پاسخ دندان شکنی به کسانی بود که با سوء استفاده از اعتراضات مردمی و به اغتشاش کشاندن آن سعی کردند امنیت اجتماعی را بر هم بزنند و با اقدامات ناشایست خود باعث هتک حرمت و اهانت به ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی شدند.
مردم انقلابی مشهد ضمن تأکید بر توجه مسئولان به رفع مشکلات معیشتی مردم حمایت خود را از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری اعلام کردند.
راهپیمایان بعد از طی کردن مسیر راهپیمایی با تشرف به حرم مطهر رضوی و اجتماع در صحن جامع رضوی از برنامه‌های پایانی این مراسم همچون اجرای تواشیح، شعرخوانی حماسی سید رضا نریمانی و مدیحه سرایی احمد واعظی بهره‌مند شدند.
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی در اجتماع باشکوه مردم ولایتمدار و شهید پرور مشهد مقدس به ایراد سخن پرداخت.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.