تربت جام ـ نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امنیت در ایران اسلامی ملموس است و کسانی که می خواهند در اغتشاشات اخیر با آتش زده پرچم و تخریب اموال عمومی از گلایه های مردم سوء استفاده کنند مزدوران دشمن هستند.

اغتشاشگران، مزدوران دشمن هستند

به گزارش قدس آنلاین، مولوی نظیر احمد سلامی که ظهر امروز دراولین یادواره یکصد و ۱۰ شهید اهل سنت تربت جام  در مزار شیخ الاسلام احمد جامی حضور داشت افزود: اغتشاش گرانی که با آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تخریب اموال عمومی هستند می خواهند فتنه جدیدی در کشور ایجاد کنند و اینگونه اهداف  خیرخواهانه نبوده و بلکه همسو با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت می کنند.

وی گفت: مطالبات مردمی باید از مسیر قانونی برسی شود و برما واجب است با آگاهی لازم به مردم، نگذاریم دشمنان از این حرکت های خیابانی سوء استفاده کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شناخت توطئه های دشمن و ستون پنجمی ها و منویات مقام معظم رهبری به عنوان یکی از راههای کلیدی برای جلوگیری از اهداف دشمنان است.

وی همچنین به مولفه های امنیت در کشور اشاره کرد واظهار داشت: امنیت در کشور مرهون خون شهدا، رهنمود های مقام معظم رهبری، موازین اسلامی و تعامل مردم و مسئولان است و نباید این امنیت خدشه دار شود و درحال حاضر امنیت در کشور مشهود است و لازم است مولفه ها بدرستی شناسانده شود.

 تربت جام  از تفکر داعش غافل نباشند

مولوی نظیر احمد سلامی با اشاره به شهدای  اهل سنت در تربت جام گفت: تقدیم بیش از یکصد شهید اهل سنت برای اهداف نظام اسلامی بسیار مهم خواهد بود ونشانگر عشق به اسلام، میهن، دیانت و وطن دوستی است و برگزاری چنین مراسمی برای خانواده های شهدا قابل تحسین می باشد.

وی همچنین به تفکر داعش در منطقه هشدار داد وی گفت: حضور جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای جغرافیایی و در جهت مبارزه با داعش توانست به خوبی عمل کند و لازم است این منطقه مرزی از تفکر داعش غافل نباشند واین تفکر داعش وجود دارد و با اخوت و برادری در کشور عزیز مان ایران و دیگر کشورهای اسلامی منطقه نگذاریم این افکار دربین مسلمانان رخنه ایجاد کند.

مسلمان از نبود یک استراتژی منظم بی بهره است

وی همچنین به اهداف شوم دشمنان اشاره کرد وگفت: استکبار می خواهد با تجزیه کشورهای اسلامی، ایجاد فرقه گرایی و تفرقه در بین کشور های اسلامی انسجام را از بین ببرد ودر حال حاضر کشورهای مسلمان از نبود یک استراتژی منظم بی بهره است و اگر کشور های اسلامی در سایه انسجام و خرد جمعی حرکت کند قطعا شرایط کشورهای مسلمان متفاوت خواهد شد و استعمارگران دیگر نخواهد توانست دنیای اسلام را تکه و پاره کند.    

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.