سرمربی استقلال تهران گفت: می توانستیم تراکتورسازی را شکست دهیم. ما هفت موقعیت داشتیم و آنها فقط دو موقعیت گلزنی در این بازی بدست آوردند.

اظهارات وینفرد شفر بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتورسازی

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر عصر امروز جمعه بعداز تساوی تیمش برابر تراکتور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سخت، محکم و جذابی بود.

وی همچنین با بیان اینکه بازی آسانی نداشتیم، گفت: از بازیکنانم تشکر کنم که قوی بازی کردند و به دنبال پیروزی بودند.

شفر سپس با تاکید بر اینکه بازی خوب و متسحکمی برگزار شد، افزود: ما تمام تلاش خودمان را کردیم. فقط تعجب می کنم که چرا هواداران همه از تراکتور بودند، باید شرایطی فراهم می شد که آنها نیز در ورزشگاه حاضر می شدند. چرا امروز استقلال در ورزشگاه تبریز هوادار نداشت؟!

وی گفت: یعنی یک نفر هم برای حمایت از استقلال به ورزشگاه نیامده بود؟! این ممکن نیست. وقتی شما تبریزی ها به ورزشگاه آزادی بیایید حتما ما به شما بلیت می‌ دهیم، چند نفر از لیدرهای ما به تبریز آمده بودند ولی هیچ کدام در ورزشگاه نبودند. مشکلی نیست اما اگر هواداران تراکتورسازی به تهران بیایند بلیت آنها محفوظ است.

وی سپس با تقدیر از عملکرد تیمش گفت: تراکتور تیم بسیار خوب و قدرتمندی بود، شانس داشتیم که پیروز شویم چون در چند دقیقه پایانی بازی موقعیت های خوبی به هدر دادیم.

شفر با اشاره به اینکه تیمش امروز اشتباهاتی نیز داشت ابراز داشت: دو اشتباه در کار دفاعی داشتیم که گلرمان بسیار خوب این توپ‌ها را دفع کرد و از اون تشکر می کنم.

سرمربی استقلال به رکورد گل نخوردن تیمش نیز اشاره کرد و با بیان اینکه رکورد ۷۸۸ دقیقه گل نخوردن نشان از نظم تیمی است، افزود: به بازیکنان و به خصوص دروازه بان تیمم تبریک می گویم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش گفت: از عملکرد امروز تیمم راضی هستم و از آنها تشکر می کنم. با اینکه بازی سختی داشتیم ولی بازیکنان استقلال خوب کار کردند.

شفر با بیان اینکه داور مسابقه نیز امروز خوب کار کرد، گفت: خوشحالم که داور تصمیمات درستی گرفت و روی نتیجه بازی تاثیری نگذاشت.

وی گفت: امروز چون هوادارانمان نیز نبودند کارمان سخت شده بود.

وی سپس در پاسخ به سوالی که چرا تیمش مثل بازی ‌های قبل خوب کار نکرد، اظهار داشت: این نظر شخصی شما است و امروز ما خیلی هم خوب کار کردیم، یکی از اشکالات ما در بازی امروز پاس آخر به مهاجمین بود که در این موضوع خوب نبودیم و این را هم در نظر بگیرید که نورافکن امروز دفاع چپ نبود و هافبک دفاعی بازی می‌ کرد ولی او جوان است و می ‌خواهد یاد بگیرد و برای همین من پای او می ‌ایستم.

شفر با تاکید بر اینکه امروز به بازیکنان دفاعی میگفتم که جلو بروند چون مجید حسینی خوب سر می‌ زند، گفت: یک هافبک بیرون بردم و جابر انصاری را که عنصر هجومی تیم است به خط حمله اضافه کردم. البته ما سه بازیکن کلیدی تراکتورسازی در خط هافبک را از کار انداختیم.

وی گفت: نورافکن دو اشتباه داشت ولی در کل راضی هستم. ما بهتر از تراکتورسازی بودیم. ما هفت موقعیت گل داشتیم ولی آنها دو موقعیت داشتند. امروز فرشید باقری را هم در اختیار نداشتیم و به همین دلیل ابراهیمی در پست او بازی می‌ کرد.

وی در خصوص تعویض سوم تیمش گفت: فرشید باقری سر زن خوبی است و می خواستم از او در فاز تهاجمی استفاده کنم. امروز روی برنامه‌های حریف کار کرده بودیم و میدانستیم نقاط ضعف و قوت تراکتور کجاها است.

سرمربی استقلال همچنین افزود: البته دو اشتباه فردی از بازیکنان ما باعث شد که تراکتورسازی به دروازه ما هجوم بیاورد، بازی برابر تراکتورسازی سخت است اما در دقایق پایانی موقعیت های خوبی داشتیم که گل نشد.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه تساوی در تبریز بد هم نیست، گفت: البته ما اگر ضربات نهایی را خوب می زدیم نتیجه فرق می کرد.

شفر سپس در خصوص پیراهنش نیز گفت: قبل از بازی با پیراهنی که روی آن نوشته بود یاشاسین آذربایجان به سمت هوادران این تیم رفتم اما از آن فاصله نتوانستند متن روی پیراهن را به خوبی بخوانند.

سرمربی استقلال افزود: این پیراهن را به خاطر همدلی بیشتر با تراکتوری ها به آن سمت بردم، می ‌خواستم از هوادران فوتبال در تبریز تعریف کنم.

وی در خصوص پژمان منتظری نیز گفت: پژمان بازیکن بسیار بزرگی است. بعد از مصدومیت برای نخستین بار بود که به شکل کامل در زمین به میدان رفت و من از او راضی هستم. او شرایط خوبی داشت و در مصاف‌ های تک به تک موفق ظاهر شد.

شفر در خصوص سرور جپاروف نیز گفت: وی بازیکن خوب استقلال است که در وسط زمین به خوبی کار می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.