سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌توانیم مهدی طارمی را به زور چاقور در تیم نگه داریم.

ژوزه می خواهد از پرسپولیس پول بکند/ نمی توانیم طارمی را با زور چاقو نگه داریم

به گزارش قدس آنلاین،حمیدرضا گرشاسبی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر نفت تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما متاسفانه نفت ۱۱ نفره دفاع کرد و همین مساله باعث شد تا توپ هایمان به گل تبدیل نشود. بازی کاملا یک طرفه و در اختیار ما بود و نفت حتی یک موقعیت هم بر روی دروازه ما نداشت ولی شانس هم با ما یار نبود و ما دو امتیاز حساس را از دست دادیم.

وی در خصوص وضعیت منشا و احمدزاده هم گفت: به طور قطع جلسه ای را برگزار خواهیم کرد و وضعیت این دو بازیکن را مشخص می کنیم و محرومیت این دو بازیکن بستگی به گزارش سرپرست دارد.

گرشاسبی در خصوص وضعیت ژوزه هم گفت: او پیر شده ۹ میلیون دلار از ما گرفته و حالا هم به دنبال کندن از پرسپولیس است و می خواهد ۳۹ هزار دلار دیگر از ما بگیرد و نمی دانم چه فکری در سر دارد که اینقدر علاقه مند است پرسپولیس را دچار مشکل کند.

وی در خصوص وضعیت مهدی طارمی هم گفت: او اصرار دارد که برود و نمی خواهد بماند تصمیم خود را گرفته و هر چه تلاش کردیم او را نگه داریم اما او قبول نمی کند و ما هم بیش از این اصرار نمی کنیم و نمی توانیم چاقو زیر گلویش بگذاریم و از او بخواهیم در پرسپولیس بماند. باشگاه پرسپولیس یک باشگاه کوچک نیست که ما بخواهیم مدام به او التماس کنیم تا در پرسپولیس بماند مطمئنا اگر قرارداد او بیشتر از این بود که در حال حاضر است برخورد دیگری با او می کردیم اما او تا بهمن ماه حق بازی ندارد و اردیبهشت ماه هم قراردادش تمام می شود بنابراین دیگر با او کاری نداریم و هر تصمیمی که مایل باشد خواهد گرفت.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که شما ۸۰۰ هزار دلار بابت بدهی های او دادید اما او رفتار این چنین با شما دارد گفت: دیگر نمی دانم چه بگویم او مایل به ماندن نیست و ما هم در این خصوص نمی توانیم اصرار زیادی به او کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و به بازیکنانی نیاز دارد که دل شان با تیم باشد نه بازیکنانی که تنها پول برایشان مهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.