اهواز_ رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوزستان با اشاره به این‌که برخی از تالارهای عروسی تعرفه‌های خود را -برای ایام پایانی سال تا عید- افزایش داده‌اند، گفت: تالارهای عروسی حق افزایش قیمت تعرفه‌های خود را ندارند.

تالارهای عروسی حق افزایش قیمت در ایام پایانی سال و عید را ندارند

 به گزارش قدس آنلاین، علی محمد رحمانی زاده اظهار کرد: برخی از تالارهای عروسی در شهر اهواز و سایر شهرهای استان نرخ تعرفه‌های خود را برای روزهای انتهای اسفند و ایام عید افزایش می‌دهند و این مساله صحیح نیست.  
  
وی افزود: نرخ نامه اسفند و فروردین ماه تالارهای عروسی باید یکسان باشد و نباید به دلیل اینکه عروسی قرار است در روزهای خاصی مانند اواخر اسفند و اوایل فروردین ماه برگزار شود، تالارهای عروسی قیمت تعرفه‌های خود را افزایش دهند.  
  
رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوزستان تصریح کرد: تالارهای عروسی حق افزایش قیمت‌های خود را ندارند و اگر تخلفی از سوی آن‌ها صورت بگیرد، مردم می‌توانند با مراجعه به انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان از آن تالارها شکایت کنند.  
  
رحمانی زاده عنوان کرد: قیمت گذاری تالارهای عروسی به عهده کمیسیون نرخ گذاری و اتحادیه تالارها و رستوران ها است و هیچ تالاری بدون اجازه این دو بخش، نباید قیمت تعرفه های خود را به خصوص برای ایام عید و اواخر اسفندماه افزایش دهد.  
  
وی خاطرنشان کرد: در هر صنفی تخلفاتی وجود دارد و در این زمینه قطعا اصناف متخلفی وجود دارد که قیمت های خود را افزایش داده اند. اگر مردم از این مساله شکایت یا گله ای داشته باشند، می توانند با مراجعه به انجمن شکایت خود را ارائه دهند.  

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.