شهرکرد-فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با انهدام ۲۵ باند تهیه و توزیع مواد افیونی در استان کشفیات مواد مخدر در ۱۰ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است.

کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری ۲۷ درصد افزایش داشته است

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده گفت: با کشف دو تن و ۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۱۰ ماهه سال جاری در استان رشد ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این حوزه را شاهد بودیم. 
 وی افزود: با برنامه‌ریزی همه جانبه و همچنین افزایش توان عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در این مدت ۲۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در نقاط مختلف استان متلاشی و اعضای آن‌ها دستگیر شدند. 
 سردار غلامزاده در ادامه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را از دیگر برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان دانست و گفت: با اجرای طرح‌های مختلف عملیاتی در سراسر استان تعداد ۵۳۸ نفر از توزیع کنندگان خرد مواد افیونی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به پاکسازی کامل دو منطقه آلوده در سطح استان طی سال جاریف تصریح کرد: در اجرای مطالبه به حق مردم، پلیس استان طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده را در اولویت قرار داده و با اجرای دو عملیات حساب شده در این مناطق ۱۳۶ نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر را دستگیر و به مقامات قضایی معرفی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.