بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۹ نفر از اعضای باند سارقان حرفه ای با ۴۵ فقره سرقت در شهرستان بجنورد خبر داد.

انهدام باند سارقان حرفه ای با ۴۵ فقره سرقت در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان بجنورد، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی استان موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۹ نفر از اعضای یک باند سارقان حرفه ای که در زمینه سرقت فعالیت داشتند، شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۴۵ فقره سرقت اعتراف کردند، بیان داشت: سرقت از منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو، احشام، موتور سیکلت، خودرو، کیف قاپی و سایر از جمله این سرقت ها بود.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی منزل، خودرو و محل کسب خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه ای با ۵۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری سارق حرفه ای با ۵۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پاکدل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باتری خودرو در شهرستان بجنورد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان در پی انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران، متهم را برای تکمیل تحقیقات به کلانتری انتقال دادند، یادآور شد: متهم در بازجویی های انجام شده به ۵۰ فقره سرقت باتری خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ پاکدل با اشاره به اینکه در این رابطه دو مالخر نیز دستگیر شد، خاطرنشان کرد: تحقیقات در این رابطه هنوز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد در پایان از تمامی شهرونان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی،در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را سریعا از طریق پل ارتباطی۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی

بجنورد- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در خراسان شمالی خبر داد.

سرهنگ حسین بدری با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالای قاچاق در سطح استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازدید و بازرسی‌های صورت گرفته از خودروها و محل های دپوی کالای قاچاق و اقلام ممنوعه، موفق به کشف ۳۲ کیلو پودر و تعداد ۲۴۰ عدد قرص غیر مجاز بدنسازی و ۳۳ هزار متر پارچه قاچاق و بدون مجوز شدند.

وی بیان داشت: در بررسی به عمل آمده ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این عملیات ۳ متهم شناسایی و دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

سرهنگ بدری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد که ضربه سنگینی به اقتصاد داخلی وارد می کند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

دستگیری باند کلاهبرداران میلیونی

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری یک باند ۳ نفره کلاهبرداران حرفه‌ای با ۳۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد .

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام ۱۰ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل فروش خودرو و جعل امضاء اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند که در نهایت در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان ‌شمالی خاطر نشان کرد: در این عملیات ۳ متهم دستگیر که در بازجویی از آنها به ۱۰ مورد کلاهبرداری به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال اعتراف کردند که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری دو  سارق با ۱ ۱ فقره سرقت در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری دو سارق حرفه ای با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.  

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات پلیسی و کنترل سارقان سابقه دار موفق به شناسایی سارقان مورد نظر شدند، افزود: ماموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دهند.

سرهنگ مهری با بیان اینکه متهمان در بازجویی ها به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند، بیان داشت: اموال مسروقه کشف و به مال باختگان تحویل داده شد و در این زمینه ۶ مالخر نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه  متهمان در تحقیقات به عمل آمده به سرقت های خود اعتراف کردند خاطرنشان کرد: سرقت از منزل، اماکن خصوصی، اماکن دولتی، موتورسیکلت، دوچرخه و سایر از جمله این سرقت ها بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست، با رعایت نکات ایمنی در خصوص نگهداری اموال و دارایی های خود، به محض مشاهده موارد مشکوک  مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.