سازمان هواشناسی از کاهش دما در نیمه شمالی و غربی کشور خبر داد و پیش‌بینی کرد از فردا در سواحل خزر، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات البرز باران و برف ببارد.

کاهش دما در نیمه شمالی و غربی کشور؛ برف و باران در راه است

به گزارش قدس آنلاین، رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز در مناطقی از غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز و به صورت پراکنده در شمال غرب و مناطق مرکزی کشور بارش داریم.

وی با بیان این‌که بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش‌های به شکل برف خواهد بود، تصریح کرد:‌ از بعدازظهر امروز نیز در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر بارش‌ها آغاز می‌شود.

وی با اعلام این‌که بیشترین بارش‌ها مربوط به استان‌های لرستان، مرکزی، خوزستان و همدان است،  ادامه داد: فردا نیز ضمن کاهش دما در نیمه شمالی و  نیمه غربی، شاهد بارش برف  سواحل خزر، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات البرز و به شکل پراکنده در مناطق شرقی کشور شاهد خواهیم بود.

وی با بیان این‌که از روز دوشنبه نیمه شرقی کشور دما کاهش می‌یابد، گفت: همچنین در نوار شرقی کشور در برخی از ساعات وزش باد شدید خواهد بود و دریای خزر امروز و فردا و خلیج‌فارس نیز فردا و پس‌فردا مواج خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.