اهواز_ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وضعیت زندگی مردم رضایت بخش نیست، گفت: نمایندگان اجازه افزایش قیمت‌ها را به دولت نمی‌دهند زیرا منافع مردم بر منافع دولت مقدم است.

منافع مردم بر منافع دولت مقدم است/وضعیت زندگی مردم رضایت بخش نیست

به گزارش قدس آنلاین، جواد کاظم نسب الباجی اظهار کرد: هیچ گرانی توسط دولت صورت نگرفته است و در این زمینه نمایندگان مجلس اجازه افزایش قیمت‌های آب، برق، حامل‌های انرژی و بسیاری از موارد دیگر را به دولت ندادند. 
  
وی افزود: دولت به دنبال افزایش قیمت‌ها بوده اما دست دولت نیست که قیمت‌ها را افزایش دهد و مجلس اجازه افزایش قیمت‌ها را به دولت نمی‌دهد. 
  
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کمیسیون تلفیق، نمایندگان با نظم و دقت خاصی به بررسی بودجه و تصمیمات پرداختند تا منافع مردم در این زمینه لطمه نخورد. همچنین سعی شده تا آب و برق، حامل‌های انرژی و مالیات‌ها در برخی از موارد افزایش پیدا نکند. 
  
کاظم نسب الباجی با بیان این‌که مجلس مانند فیلتری است که نمی‌گذارد حق مردم خورده شود، عنوان کرد: هرچه که دولت در نظر گرفته بود تا قیمت‌ها را افزایش دهد، مجلس اجازه نداد زیرا وضعیت معیشتی مردم مناسب نیست. 
  
وی ادامه داد: برای افزایش قیمت‌ها از سوی دولت باید همه جوانب از جمله نرخ تورم، وضع معیشتی مردم و بحران‌های موجود در خصوص بیکاری در نظر گرفته شود و براساس آن در خصوص افزایش قیمت‌ها در بخش‌های مختلف تصمیم‌گیری شود. 
  
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وضعیت جامعه، وضعیت تعریفی نیست، گفت: باید به مردم کمک کرد و امید داد تا بتوانند به خوبی در کشور زندگی کنند. وضعیت زندگی مردم رضایت بخش نیست و فشارهای مختلفی بر روی مردم وجود دارد. 
  
کاظم نسب الباجی با اشاره به این‌که باید به قشر پایین دست جامعه کمک کرد، خاطرنشان کرد: نمایندگان اجازه افزایش قیمت‌ها را به دولت نمی‌دهند زیرا منافع مردم بر منافع دولت مقدم است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.