قزوین- مردم با حضور در راهپیمایی فرصت خدمت را به مسؤولان می دهند که این به نوعی هشداری برای مسؤولان محسوب می شود.

حضور همیشه در صحنه مردم فرصتی برای مسئولان در خدمت رسانی است

حجت الاسلام علی قابل در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: باتوجه به اینکه انقلاب اسلامی در آستانه ورود به چهلمین سالگرد پیروزی خود بوده، در حال حاضر کشور با این انقلاب مورد بغض دشمنان و استکبار جهانی قرار گرفته است و دشمنان براین باورند که ایران بدون سایه ابر قدرت نمی توان زندگی کند و باید به وابستگی غرب یا شرق محکوم باشد؛ اما انقلاب اسلامی این امر را ثابت کرد که می تواند مستقل بماند و توطئه ها و بحران های بسیاری از جمله تحریمها و ترور شخصیت ها را پشت سرگذاشته بگذارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم ایستاده و در هر دوره ای مورد حملات دشمن قرار گرفته است که مردم با بصیرت در برابر این جریانات ایستادگی کردند؛ بعد از به هم خوردن و شکست جریان داعش در سوریه و عراق، عربستان و رژیم صهیونیستی به جریان کشورهای آمریکا، انگلیس پیوست و حاضر شده تا با آنها مشارکت کرده و کشور ایران را به بهانه گرانی نا امن کنند.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: همه آگاه هستیم که این گرانی محصول تحریم ها از خارج و سوء مدیریت ها توسط افراد غرب زده و نفوذی است که این افراد بهانه ای را به دست گرفتند تا به بهانه گرانی و درخواست به حق مردم به میدان آمدند و مردم را علیه نظام تحریک و به ارزش ها حمله کردند و در نهایت عنوان کردند که این نظام نباید برقرار باشد.

قابل یادآور شد: این افراد یاد رضاخان را در ذهنشان یادآوری کردند و حمله به نظام، قرآن، ارزش ها و پیامبر اکرم (ص) را در شعار و عمل مورد هدف قرار دادند؛ آتش زدن قرآن کریم، حمله به حوزه علمیه و نهادهای دینی و سوزاندن پرچم جمهوری اسلامی ایران نمونه ای از اقدامات ناشایسته این افراد بود.

وی یادآور شد: ماهیت این افراد رو شد و مردم در حالی که ابتدا زمینه لازم برای انتقاد صریح را مشاهده می کردند بعدها با چنین اقدامات بدخواهان دریافتند که ماهیت حرکت چیز دیگری است و در برابر این اغتشاش گران ایستادگی کردند که نتیجه آن در سراسر کشور به خوبی می توان مشاهده کرد؛ ایستادگی مردم همان بصیرتی است که رهبری عنوان کرده اند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به تأثیر حضور مردم در عرصه های مختلف از جمله راه پیمایی ها عنوان کرد: تأثیر این حضور جهانی است و تحلیل گران بر این باورند که ترامپ هدفش را به کاهدان زده است و این جریان نمی تواند انقلاب اسلامی را تکان دهد؛ حضور مردم تصورات دشمن را در صحنه های بین المللی بر هم زده است.

قابل با بیان اینکه تأثیر حضور به معنی این است که مردم اعلام کنند ما از ارزش های خود برنگشته ایم و دنیا بداند پای انقلاب، آرمان ها و ارزش های آن ایستاده ایم، یادآور شد: مسؤولان باید قدردان مردم باشند که این مردم با تمام سختی های موجود در کشور اعم از گرانی، عدم اشتغال و بازار کار مناسب و سختی معیشت، با حضور در راهپیمایی ها مشت محکمی بر دهان دشمن زده اند قدردان نظام و چارچوب قانون هستند؛ به عبارت دیگر مردم با حضور در راهپیمایی فرصت خدمت را به مسؤولان می دهند که این به نوعی هشداری برای مسؤولان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: ارزش های نظام برای امروز نیست و ملت ما با قرآن، پرچم یا حسین و اسلام امروز آشنا نشده و منطق قرآن کریم را دیده و شنیده است و نسبت به آن معتقد شده است.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: ارزش بعدی این حضور اعلام است که مردم به دشمن یادآوری می کنند که برای انتخاب نظام خودمان انتخاب کننده و به دور از دخالت بیگانگان سهم داشته ایم و چندماه قبل تصویر نکردید که همان ها را تصور کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.