زاهدان- مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: دشمن طرح دلسردی مردم از انقلاب راپایه‌ریزی کرده و با نشانه گرفتن معیشت قصد دارد مردم را علیه نظام بشوراندتاپازل فتنه‌ خود را تکمیل کنند.

دشمن با نشانه گرفتن معیشت، طرح دلسردی مردم از انقلاب را پایه‌ریزی کرد

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی امروز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به فتنه ۸۸ اظهار داشت: همان‌ها که دیروز با فتنه و آشوب و خسارت به اموال عمومی پایه‌های نظام مقدس را می‌زدند، امروز طرح دلسردی مردم از انقلاب را پایه‌ریزی کرده و با نشانه گرفتن معیشت مردم قصد دارند مردم را علیه نظام بشورانند تا جورچین فتنه‌انگیزی‌های خود را تکمیل کنند.

وی اذعان داشت: اما این جمعیت غافل از این هستند که ملت شریف ایران هم فتنه را خوب می‌شناسد و هم خوب می‌داند که اگر اعتراضی هم داشته باشد، اعتراض به بی‌تدبیری و کاشتن تخم نفاق در جامعه است و علیه حاکمیت و نظام مقدس اسلامی نیست؛ این باید باور داشت که این خواسته‌های معیشتی ملت، حقی است که آنان از پس وعده‌های رنگارنگ مسئولان مطالبه می‌کنند.

بزمانی تصریح کرد: این انقلاب و نظام باوجود بصیرت مردمی، تعهد، ولایت‌پذیری و دین‌مداری مردم است که یکپارچه مقابل این حیله‌های نابکارانه ایستاده است و کشتی انقلاب را به رهبری مقام معظم رهبری از ورطه حملات و امواج متلاطم خستگان و پشیمانان از انقلاب نجات داده است.

این مقام مسئول بیان داشت: جلوگیری از ایجاد فتنه و ناامیدی دشمن نیازمند هوشیاری و بصیرت همگانی است، چراکه دشمن سعی دارد با ورود به حوزه اعتراضات، به اهداف خود که همان ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران است، برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: با ساختارشکنی و نقد ساختارشکنانه و هنجارشکنانه هیچ‌کس سودی نبوده و نخواهد برد و باید بدانیم مشکلات کشور با آرامش، گفت‌وگو، صحبت و تعامل حل‌شدنی است.  

حجت‌الاسلامبزمانی بابیان این‌که وحدت برای رفع مشکلات اقتصادی و کمک به دولت مستقر به‌دوراز نگاه‌های مختلف سیاسی، لازم است، تأکید کرد: رهبر انقلاب همیشه از دولت‌های مستقر برای حل مشکلات حمایت کردند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.