قزوین_ مردم سراسر استان قزوین با حضور در راهپیمایی امروز، پاسخ دندان شکن به اغتشاش گران دادند.

مردم قزوین پاسخ دندان شکن به اغتشاش گران دادند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مردم ولایت مدار استان قزوین با حضور در راهپیمایی امروز نسبت به اقدامات اخیر اغتشاش گران در این استان پاسخ دندان شکن دادند.

مردم شهر مینودری با حضور حماسی در راهپیمایی امروز که از میدان میرعماد به سمت خیابان خیام برگزار شد، با دستان گره کرده و با سردادن شعارهای انقلابی، ولایت مداری، استقلال و آزادی کشور را به نمایش گذاشتند.

فریادهای طنین انداز «حسین حسین شعار ما، شهادت افتخار ماست»، «ملت ما بیدار است، از فتنه گر بیزار است»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر سعودی، مرگ بر اسرائیل»، «فتنه گر بی حیا ننگت باد، نوکر آمریکایی شرمت باد»، «عشق فقط عشق علی، رهبر فقط سید علی»، «این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده»، «خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است»، «شعار هر بسیجی مرگ بر آمریکا، شعار هر دانشجو مرگ بر آمریکا» و «آمریکا در چه فکریه، خامنه‌ای خمینه» مردم شهر قزوین از مسیر میدان میرعماد تا خیابان خیام این شهر، نشان داد که این مردم با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی همواره پای نظام، انقلاب اسلامی و آرمان های آن هستند و حساب مشکلات کشور با حساب نظام جداست.

همزمان با راهپیمایی امروز مردم استان قزوین در مسیرهای یاد شده مردم سایر  شهرها و شهرستان های این استان، خشم و انزجار خود را از فتنه گر و اغتشاش گر اعلام کردند.

بلوار امام خمینی (ره) مقابل شهرداری تاکستان، بلوار آیت الله طالقانی از مقابل حوزه علمیه ثارالله تا مقابل کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک، خیابان امام رضا (ع) شهر اقبالیه، میدان لاله خیابان ۱۰ متری و مسد حضرت ابوالفضل (ع) شهر الوند و مسجد جامع تا انتهای خیابان ولیعصر شرقی شهرستان بویین زهرا از جمله مسیرهای راهپیمایی امروز شهرستان ها و شهرهای استان قزوین با حضور مردم ولایت مدار بود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.