قزوین_ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این مطالبه ملت ایران است که نظام ایران پاسخگوی مطالبات مردم باشد و از دستگاه قضایی می خواهند با فتنه گران و مستکبران برخورد شود.

دستگاه قضایی با فتنه گران و مستبکران برخورد کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محسن محمودی  پیش از ظهر روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی مردم قزوین علیه اغتشاشات اخیر اظهار کرد: انقلابی اسلامی نوری بود که به رهبری امام راحل به وقوع پیوست و سراسر جهان را فرا گرفت و در برابر تمام ظلمت ها ایستاد؛ آن روز فریاد امام راحل تنها در ایران اسلامی شنیده می شد، امروز خط و راه این امام را مردم یمن، بحرین، نیجریه، فلسطین، عراق و افغانستان دنبال می کنند.

وی افزود: امروز تفکر امام راحل در کشورهای غربی نیز دنبال می شود و خط و منش امام خمینی (ره) که برگرفته از اسلام بود، بنیاد ظاغوت زمان و استکبار را متزلزل ساخت و انقلاب اسلامی را پابرجا کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: در روز رحلت امام خمینی برخی افراد خوشحال شدند اما خداوند منان را شکرگذار هستیم که با پرچمداری مقام معظم رهبری هیچ اتفاقی نیافتاد و امروز با پرچمداری رهبر راه امام خمینی در حال پیشرفت بوده که همین پیشرفت آمریکا و دنیای استکبار را به لرزه درآورده است.

محمودی ضمن خطاب به دنیای استکبار عنوان کرد: شما سعی کردید تا نور امام را خاموش و در تمام این چند سال ولایت را از مردم جدا کنید اما قرآن پاسخ شما را داده است و بدانید خدا نور خود را حفظ می کند؛ مردم در قزوین امروز در یک گوشه از ایران اسلامی به خیابان ها آمده اند تا فریادشان را به دنیا برسانند که اهل کوفه نیستند تا سید علی تنها بماند.

وی یادآور شد: نزدیک به چهل سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و خیانت ها کودتاها و توطئه‌ها، ترورها، خیانت‌ها و نفوذیها در طول این ۴ دهه سعی کردند به نظام اسلامی لطمه بزنند؛ اما ایرانی اسلامی بیش از هر زمان بیدار است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: امروز سردار قاسم سلیمانی در قلب ملت های جهانه اسلام حکومت می کند و درود بر این سردار؛ ای فتنه گران برای دست یابی به اهداف خود کور خوانده اید؛ شما چند سالی در اتاق های فکر خود می کنید که می توانید ملت را از رهبر و انقلاب جدا کنید اما چنین نیست.

محمودی تصریح کرد: آن چیزی که امروز اتفاق افتاد مربوط به حادثه امروز نیست و از چهارسال پیش یک مثلث امریکایی، صهیونیستی و سعودی توسط تروریست امریکا طراحی شده و سعودی هزینه این طراحی را قبول کرده است.

وی عنوان کرد: آن مزدوران از چهار سال گذشته طراحی کردند که پویش‌های اعتراضی مطالبه‌گر، نه به گرانی، نه به مسئله بازنشستگان و مالباختگان را به راه انداختند و در مرحله بعد قصد درگیری با ماموران و مسئولان و ایجاد ناامنی و در نهایت سرنگونی نظام را دنبال می‌کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مطرح کرد: در اتاق عملیات گروهی در هربیل عراق و گروهی در مکان های دیگری درصدد آن بودند تا آرامش و امنیت این کشور را به هم بزنند و با موج سواری بر روی مطالبات اقتصادی مردم، اهداف خود را دنبال کنند؛ اما غافل از اینکه مردم نسبت به بیکاری و گرانی معترض و از حقوق‌های نجومی متنفر بوده و از جاسوس‌ها و نفوذی‌هایی که در برخی دستگاه‌ها همچون دستگاه هسته‌ای ورود پیدا کردند، منزجرند و هرگز به منافقین اجازه میدان داری نمی‌دهند.

محمودی خاطرنشان کرد: جالب است تفاله سلطنت مزدور پهلوی ادعا می کند و می گوید: «حاضرم به ایران بیایم» این در حالی است که مردم آگاه ایران دودمان پهلوی را بر باد داده اند و جنایات پهلوی در تاریخ ایران هرگز فراموش نمی شود؛ بدانید مردم ایران هرگز با شما آشتی نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: از همه خنده دارتر حرکات ترامپ دیوانه و احمق است که درخواست تشکیل شورای امنیت می کند و آنها دست رد به سینه ترامپ می‌زنند؛ آمریکایی ها آرزوی تغییر نظام جمهوری اسلامی را دارند اما آمریکا و ترامپ بداند که این مردم برای همیشه با شعار مرگ با آمریکا فریادشان علیه استکبار بلند است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: درود بر مردم شهید پرور استان قزوین که سه هزار شهید و ۶۶۵ آزاده تقدیم انقلاب کرده است و افتخار وجود شهید رجایی، شهید بابایی و لشگری، سید آزادگان ابوترابی، شهید انصاری و ۹۰ طلبه شهید را دارد و دشمنان نمی توانند این ارزش ها را زیر سوال ببرند.

محمودی عنوان کرد: نوکران استکباری‌ای که در اغتشاشات اخیر به پرچم کشور جسارت کرده و قرآن را آتش کشیده و حوزه علمیه را سوزاندند و پرچم کشور را به زیر می کشید بدانند در صورت ادامه فتنه مردم شما را زیرپایشان له می کنند.

وی اضافه کرد: ما فتنه را محکوم و در برابر امریکا واسراییل ایستادگی کرده و وضعیت نامناسب اقتصادی کشورمان را قبول می کنیم اما زیر بار استکبار نمی رویم؛ مسوولان از جمله مسؤولان قضایی وظیفه دارند تا مشکلات مردم را حل کنند و این مطالبه ملت ایران است که نظام ایران پاسخگوی مطالبات مردم باشد و از دستگاه قضایی می خواهند با فتنه گران و مستکبران برخورد شود.

رییس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان تهران یادآور شد: نمایندگان مجلس، شما نماینده ملت هستید و باید مدافع حقوق ملت باشید؛ اصلا قابل قبول نیست که از تریبون مجلس بسترهای فتنه تشکیل شود؛ ما از نمایندگان انقلابی می‌خواهیم با تمام قدرت به پشتوانه ملت در برابر حامیان فتنه‌گران و نفوذیان استکبار ایستادگی کنند.

محمودی افزود: از حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، فرماندهان نظامی و سپاه و بسیجیان، ارتش، مردم انقلابی و جوانان انقلابی برای این حضور تقدیر و  تشکر داریم اما مردم بدانند که فتنه تمام نمی شود و دشمن همواره در صدصد فتنه انگیزی است.

وی اظهارداشت: ما پیرو ولایت فقیه و انقلابی هستیم و باید پرچم انقلاب را به دست صاحبش برسانیم؛ امروز دنیا باید فریاد «هیات من الذله» ملت را بشنود و  بداند هرگز در برابر استکبار تسلیم نمی شویم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.