کرج- استاندار البرز با بیان اینکه فضا و آینده روشنی را برای کلانشهر کرج و استان البرز متصور هستم گفت: همه باید تلاش کنیم تا شرایط دو سال آینده کرج با امروز متفاوت باشد.

فضا و آینده روشنی را برای البرز متصور هستم

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به جایگاه اعضای شورای اسلامی در ایجاد بسترهای مناسب شهری و به بار نشستن روحیه امید در جامعه اظهار کرد: همه تلاش ما این باشد که در مسیر وحدت و همدلی و با در کنار هم بودن فضای  امید آفرینی در جامعه برای خدمت به مردم فراهم شود.

استاندار البرز با بیان اینکه نگاه امید مردم به برگزیدگان شان است، تصریح کرد: مردم به شوراهای اسلامی امید بسته اند و تمام تلاش ها نیز باید به بار نشستن امیدهای مردم باشد.

وی افزود: کلانشهر کرج، پیشانی و نماد استان است و استانداری از اقدامات شورای شهر و شهرداری کرج برای خدمت به مردم حمایت می کند

استاندار البرز در ادامه با قدردانی از اهتمام شورای اسلامی و شهرداری برای توسعه شهر خاطر نشان کرد: پروژه بزرگراه شمالی استان که با پیش بینی بودجه هزار میلیارد تومانی آغاز شده در حالی که کل بودجه شهرداری دو هزار میلیارد تومان است و این خود حرکت بزرگ و کاری سنگین محسوب می شود.

استاندار البرز در ادامه پیگیری مسائل زیست محیطی ورفع آلودگی هوا را دغدغه جدی استان برشمرد و عنوان کرد: از بدو ورود به استان در بحث آلودگی هوای کلانشهر کرج و استان البرز با مسئولان ملی مذاکرات لازم را انجام داده ام و برون رفت از این شرایط در دستور کار قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه رفع دغدغه زیست محیطی اهتمام دولت است، ادامه داد: شخص رئیس‌جمهور در این رابطه تاکید دارند که مشکل پسماند کلانشهرها باید رفع شود.

استاندار البرز حمایت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری و پسماند را نیز مورد تاکید قرار دادو گفت:  بر این باور هستم که باید در جذب سرمایه گذاران تلاش ویژه ای صورت گیرد تا حرکت به سمت رونق اقتصادی با روند مطلوب تری طی شود.

نجفی در ادامه توصیه هایی نیز به پارلمان نشینان شهری داشت. استاندارگفت: نگاه ویژه به مناطق مختلف و محلات، برگزاری سلسله نشست ها با مردم در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار بسیار مهم است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به حمایت و تعامل مثبت استانداری و شهرداری تصریح کرد:فرصت خوبی در این استان با ترکیب اعضای شورا برای خدمت مناسب به مردم وجود دارد که باید از آن بهره مند شد.

نجفی در رابطه با بهبود بافت شهری و کاهش حاشیه نشینی و تبعات آن نیز گفت:در خصوص ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور بسترهای مناسبی را پیش بینی کرده و اعتباری نیز برای استانهای هدف دیده است که البرز هم از جمله آنهاست که نیاز است از این ظرفیت نیز توسط شوراهای البرز استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.