قزوین_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از هجدهم آذرماه سال جاری آغاز شده است و تا بیستم دی ماه ادامه دارد.

 آخرین فرصت ثبت نام آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این خصوص اظهار داشت: ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از هجدهم آذرماه سال جاری آغاز شده است و تا بیستم دی ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام غلامرضا عادل افزود: برگزاری آزمون یاد شده به منظور یادبود استاد و پیشکسوت قرآنی، سید مهدی فاطمیان بوده که با همکاری سایر ارگان ها از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان زیباسازی، فرهنگی و ورزشی و تاکسیرانی قزوین برگزار شده است.

وی بیان کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، ۱۰ اسفند ماه در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شده که این آزمون ویژه علاقمندان به ساحت قرآن کریم در بخش مردمی اعم از قرآن آموزان، موسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور طراحی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین آدرس شرکت در آزمون یاد شده را  پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir عنوان و تصریح کرد: زمان صدور کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ پانزدهم بهمن ماه الی نهم اسفندماه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.