کرمان - دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری سارقی که با اسلحه کلاشینکف اسباب بازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت و سرقت می کرد خبر داد.

سارق باغ مرکبات با اسلحه اسباب بازی دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه دادگستری کرمان، یوسف سبحانی اظهار داشت: این سارق که فردی معتاد می باشد در آخرین اقدام خود سعی بر سرقت از یکی از باغ های مرکبات در یکی از روستاهای شهرستان را داشت که با هوشیاری صاحب باغ و حضور به موقع پلیس دستگیر شد .

وی بیان کرد: متهم با ساخت و استفاده از یک وسیله دست ساز که در آن باروت قرار می گرفت، در حین ارتکاب جرم با ایجاد یک انفجار و صدای مهیب و تولید  رعب و وحشت، سرقت  می کرده است .

سبحانی با اشاره به اینکه متهم تاکنون  به چندین فقره سرقت اقرار کرده است، گفت: از متهم یک قبضه سلاح سرد (چاقو)، یک عدد تبر، به همراه یک اسلحه کلاشینکف اسباب بازی( پلاستیکی) ویک دستگاه دست ساز ایجاد صدا کشف شده است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد اعلام کرد: در حال حاضر تعدادی از مالباختگان جهت طرح شکایت به دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان مراجعه کرده اند.

وی عنوان کرد: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و پرونده در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد در حال رسیدگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.