سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با کنایه به صحبتهای اخیر محمد دادکان، گفت: برخی می‌گویند انتخابات مهندسی شده، انگار خودشان انتخابی بوده‌اند!

برخی می‌گویند انتخابات مهندسی شده، انگار خودشان انتخابی بوده‌اند!

به گزارش قدس آنلاین، محمد مایلی کهن درباره انتخابات ورزشی و اینکه گفته می شود تمام انتخابات مهندسی شده است (نقل قول از محمد دادکان) گفت: در دو سه دوره از مجامع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حضور داشته‌ام. دو سه دوره به عنوان نماینده مربیان در مجمع فدراسیون فوتبال معرفی شدم. طبعاً می‌دانستند من به آقای محسن صفایی فراهانی اعتقاد دارم و من را به عنوان نماینده مربیان انتخاب می‌کردند. حالا بعضی از آقایان می‌گویند انتخابات مهندسی شده است، اما آنها خودشان هم با همین انتخابات مهندسی شده، رئیس فدراسیون شدند و حالا صدای‌شان درآمده است. طوری صحبت می‌کنند که انگار خودشان انتخابی بودند! در مقاطعی چون می‌دانستند من به چه کسانی رأی می‌دهم، من را به عنوان نماینده مربیان به مجمع معرفی می‌کردند. یک دوره آقای صفایی فراهانی بودند و می دانستند رأی من به ایشان است، من را به مجمع فرستادند.

سرمربی سابق تیم ملی در واکنش به این مسئله که یعنی اگر او به صفایی فراهانی رأی نمی‌داد نمی‌توانست در مجمع حضور داشته باشد، گفت: همینطور است و اگر می‌دانستند به آنها رأی نمی‌دهم، من را به مجمع نمی‌فرستادند. هرکسی می‌گوید انتخابات‌ قبلاً مهندسی شده نبود و الان مهندسی می‌شود، دروغ محض است. الان مهندسی شده است و قبلاً هم مهندسی می‌شد. حالا که آقایان خودشان نمی‌توانند به عرصه بیایند، این صحبت‌ها را می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.