رئیس سابق فدراسیون تیراندازی در نامه ای سرگشاده به کیومرث هاشمی از واکنش این فدراسیون نسبت به رای دیوان عدالت اداری انتقاد کرد.

متاسفم که کمیته ملی المپیک زیر فشار وزارت ورزش سَر خم کرد/ اطلاعات غلط دادید

به گزارش قدس آنلاین، پس از عدم تایید ثبت نام سید مهدی هاشمی رئیس سابق فدراسیون تیراندازی در انتخابات کمیته ملی المپیک و همچنین نامه کمیته ملی المپیک به فدراسیون جهانی تیراندازی ، وی در نامه ای سرگشاده به کیومرث هاشمی از رویه و رفتار کمیته ملی المپیک به شدت انتقاد کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
 پیامبر گرامی اسلام: در پی راستی و درستی باشید اگرچه فکر کنید مایه هلاکت است. در صورتیکه راستگویی موجب نجات است و از دروغگویی پرهیز کنید اگرچه فکر کنید دروغگویی عامل نجات است در صورتی که آن مایه هلاکت و نابودی است.

جناب آقای کیومرث هاشمی
رئیس محترم کمیته ملی المپیک
سلام علیکم؛

متاسفانه کمیته ملی المپیک در نامه مورخ ۸ ژانویه ۲۰۱۸ به دبیر کل فدراسیون جهانی تیراندازی اقدام به ارائه اطلاعات  کذب کرده است. در قسمتی از این نامه چنین ادعا شده است:
«می خواهم به شما اطلاع دهم که مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی کشورمان قطعنامه مجمع فوق العاده فدراسیون تیراندازی که در تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۱۷ (۲۰ تیر ۹۶) تشکیل شد و در آن آقای علی دادگر به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی انتخاب شد را تایید کرد.»

رئیس محترم کمیته ملی المپیک آنچه در ۲۰ تیرماه ۹۶ برگزار شد بنابر ماده ۶ اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری مجمع فوق العاده نبوده است. پس از آن نیز مجمع فدراسیون تیراندازی برابر تبصره ۳ ماده ۵ اساسنامه تشکیل نشده است. کمیته ملی المپیک در یک نامه دوبار دروغ گفته است.

در حالی که کمیته حکم شعبه سوم تجدید نظر دیوان عدالت اداری در اعمال ماده ۷۹ آیین دادرسی دیوان را دریافت کرد پذیرفت و براساس آن در ۹ اوت ۲۰۱۷ نامه رسمی به فدراسیون جهانی تیراندازی نوشت(پیوست است) و رییس فدراسیون تیراندازی را بر اساس قانون معرفی کرد.

پس از آن نامه هیچ اتفاق حقوقی موثر دیگر روی نداده است که تغییری در شرایط ایجاد کند. این نیست جز اینکه کمیته المپیک زیر بار فشار وزارت ورزش و جوانان برای مهندسی انتخابات فدراسیون های ورزشی و کمیته ملی المپیک سر خم کرده است. متاسفم که در طول یک مسیر هرچند دشوار نیروهای مدعی اخلاق طاقت نمی آورند و می شکنند.
پیگیری برخورد قانونی با تخلف آشکار آن کمیته را وظیفه خود می دانم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.