مربی پیشین استقلال گفت: مهدی رحمتی اعلام کرد بار و بندیلش را می بندد و از استقلال می رود.

رشیدی: رحمتی گفت بار و بندیلش را می‌بندد و از استقلال می رود!

به گزارش قدس آنلاین، منصور رشیدی دروازه‌بان و مربی پیشین استقلال با درخواست باشگاه استقلال به عنوان پیشکسوت همراه این تیم به تبریز رفت تا نظاره‌گر دیدار آبی‌پوشان مقابل تراکتورسازی باشد. در این زمینه گفت‌وگو با رشیدی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

* زمان زیادی بود که خبری از شما نبود. چطور شد تصمیم گرفتید همراه این تیم به تبریز بروید؟

علی جباری و کشاورز با من تماس گرفتند تا با استقلال به تبریز بروم. 20 سالی بود به باشگاه، تمرینات و به ورزشگاه نرفته بودم. همه دیدارهای استقلال را در منزلم می‌دیدم. وقتی فهمیدم نصرالله عبداللهی دوست قدیمی من در استقلال است، تصمیم گرفتم همراه تیم بروم.

* اگر به عقب برگردیم، باز هم همره استقلال به تبریز می‌روید؟

فکر نکنم قبول کنم.

* چرا؟

دلایل زیادی دارد، در استقلال بازی کردم، مربی بودم، اما در این 20 سال هیچ سراغی از من نگرفتند و کاری هم نکردند. من در استقلال مربی بودم و می‌توانستم مفید باشم. مگر پرویز برومند، هادی طباطبایی‌ و ... شاگردانم نبودند؟ در سایپا هم دروازه‌بانان زیادی زیر نظر من کار کردند. در تیم امید، سیدحسین حسینی، علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری و ... شاگردان من بودند. هیچ کس این دروازه‌بان‌ها را نمی‌شناخت که در تیم امید زیر نظر من کار می‌کردند و الان می‌بینیم به کجا رسیده‌اند.

* شنیده‌ایم بسیاری از بازیکنان شما را همراه تیم دیدند، اما نشناخته‌اند.

تقریبا همینطور بود. برخی‌ها که نشناختند و زمانی که من را معرفی کردند، آمدند و عذرخواهی کردند. برخی‌ها اصلا نامم را نشنیده بودند، چه برسد به اینکه بشناسند. اسم من به گوش‌شان نرسیده بود. ناراحت هم نشدم، چون جوان هستند و سرشان به کار خودشان گرم است.

* احساس غربیگی کردید؟

یک مقدار بله، اما کنار عبداللهی راحت بودم، من با او دوستی 47 ساله دارم. کنار هم بازی و کار کرده‌ایم.

* استقلال امسال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

از زمانی که وینفرد شفر آمده، استقلال روند رو به رشدی داشته است. این را فقط من نمی‌گویم، بلکه همه کارشناسان و خبرنگاران چنین عقیده‌ای دارند. استقلال نیاز به هماهنگی داشت که هماهنگ هم شد. در حال حاضر تیم نیاز به تمام کننده دارد. استقلال می‌تواند آینده خوبی داشته باشد، در صورتی که درگیر حاشیه نشود.

* به عنوان یک دروازه‌بان چه نظری درباره رکوردشکنی حسینی در لیگ برتر دارید؟

رکوردها مهم نیستند، چیزی که زیاد بوده، رکورد زدن است. سال 1354، ایران بدون گل خورده قهرمان جام ملت‌های آسیا شد. 13 گل زدیم و گلی هم نخوردیم. الان کسی در مورد آن سال حرفی می‌زند؟ من در نفت تهران یا بوتان چند بازی گل نخوردم، آیا کسی الان صحبتی می‌کند؟ مهم این است که دروازه‌بان تجربه کسب کند. حسینی بچه فهمیده‌ و حرف گوش کنی است. او با من تماس می‌گیرد و جویای حالم می‌شود. من هم چیزهایی به او یاد می‌دهم تا پیشرفت کند. حسینی را دوست دارم و زمانی که از شیراز به تیم امید آمد، با او کار و انتخابش کردم. او آن زمان 17،18 ساله بود.

* با مهدی رحمتی صحبتی کردید؟

رحمتی سال‌های سال در استقلال و تیم ملی بوده و تجربه زیادی دارد. الان مقابل او جوانی درون دروازه قرار گرفته که جویای نام است. رحمتی خودش این تجربه‌ها را دارد، اما به من گفت که می‌خواهد از استقلال جدا شود و برود، اینکه کجا نمی‌دانم، اما زمزمه‌هایی آنجا (در اردوی تیم) شنیدم که صحبت از رفتن به تراکتورسازی شده است.

* یعنی رحمتی قصد جدایی دارد؟

بله، او گفته که می‌خواهد بار و بندیلش را ببندد و جدا شود. او تجربه زیادی دارد و باید بازی کند، با تمریناتی که انجام داده، لاغر هم شده و می‌خواهد آمادگی‌اش را نشان دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.