رشت- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش باران در اغلب نقاط و برف در برخی مناطق کوهستانی استان گفت: در حال حاضر تمامی راه های استان باز و تردد در آنها برقرار است.

تمامی راه های گیلان باز است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، محمدرضا نازک کار افزود: هم اکنون در ارتفاعات آبی نام سیاهکل ، سیاهکل- دیلمان ، توتکابن – بره سر و قوشه لانه – عمارلو شهرستان رودبار بارش برف را با ارتفاع حدود پنج سانتیمتر داریم.

وی اظهار کرد: با توجه به فصل سرما رانندگان برای تردد در راه های استان از سلامت وسیله نقلیه خود ، همچون باتری ، برف پاک کن ، سیستم گرمایشی خودرو ، لاستیک ها مطمئن شوند و ابزار ایمنی از قبیل زنجیرچرخ و مختصری موادغذایی خشک نیز همراه داشته باشند.

نازک کار به استقرار راهداران در جاده های استان نیز اشاره و بیان کرد: ۴۸۲ نفر نیروی راهدار در قالب ۴۱ گروه راهداری با ۲۷۴ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۲۵ راهدارخانه استان(۱۶ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار) در راههای استان مستقر هستند تا مشکلات احتمالی راه ها را بی وقفه برطرف کنند.

وی در عین حال از رانندگان نیز خواست تا ضمن احتیاط در رانندگی به ویژه در چنین شرایط جوی برای تردد در راه های استان جهت اطلاع از آخرین وضعیت جاده ها با سامانه ۱۴۱ راهداری و حمل و نقل جاده ای تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.