یزد - معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با تقدیر ازحضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه هیئات مذهبی در راهپیمایی ضد اغتشاشات اخیر گفت: این حضور باشکوه پاسخ محکمی به فتنه‌گری دشمنان این نظام بود.

پاسخ محکم مردم به فتنه گران در راهپیمایی های اخیر

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی کارگر در حاشیه انتخابات هیات رئیسه پنجمین دوره شورای هیئات مذهبی استان اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته تاکنون ۴۴۳ هیئت در سازمانه طوبی در استان ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین دره انتخابات شورای هیئات مذهبی در ۱۰ شهرستان استان افزود: این انتخابات با حضور روسای هیئات با شور و گرمای خاصی برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: نخستین اولویت شورای هیئات مذهبی جدید در شهرستان‌ها پیگیری سامانه طوبی است و روسا و اعضای جدید شورای هیئات مذهبی باید ثبت هیئات در این سازمانِ را به‌صورت جدید پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام کارگر بابیان اینکه هیچ‌گونه گزارشی در خصوص نحوه انتخابات در شهرستان‌ها به استان ارسال نشده گفت : پس از جمع‌بندی گزارش‌ها برگزاری در شهرستان به سازمان مرکز صحت انتخابات در تمامی حوزه‌ها توسط سازمان مرکز تأیید شد.

صدور مجوز فعالیت برای ۳۳۴ هیئت مذهبی

کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان نیز گفت: تاکنون ۳۳۴ هیئت استان در سامانه طوبی تائید شده و از این اداره کل مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام هادی نوروزی در این خصوص اظهارداشت: با حضور پررنگ روسای هیئات مذهبی شاهد برگزاری انتخابات با مشارکت خوب در استان بوده‌ایم.

وی بر لزوم اهتمام اعضای پنجمین دوره شورای هیئات مذهبی شهرستان‌ها نسبت به پیگیری و ثبت‌نام هیئات در سامانه طوبی تأکید کرد وافزود: ثبت‌نام هیئات در سامانه طوبی باید نخستین اولویت شورای هیئات مذهبی باشد.

حجت‌الاسلام نوروزی با تأکید بر برگزاری جلسات شورای هیئات مذهبی در شهرستان‌ها به‌صورت ماهیانه تأکید کرد و گفت: این جلسه باید با حضور نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها برگزار شود.

 وی خاطر نشان کرد: در جلسات شورای هیئات مذهبی در شهرستان ها اولویت‌ها مشخص و با استفاده از ظرفیت هئیات برای آن‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.