با وجود اخبار زیادی که در خصوص پیوستن مهدی طارمی به تیم فوتبال الغرافه منتشر شده بود هنوز طرفین به طور رسمی توافق نکرده اند و حتی اخباری مبنی بر بازگشت این مهاجم به ایران مطرح شده استو

وضعیت مبهم در توافق نهایی طارمی و الغرافه/ احتمال بازگشت مهاجم پرسپولیس به ایران

به گزارش قدس آنلاین، مهدی طارمی که برای عقد قراردادی ۶ ماهه به قطر سفر کرده بود بعد از تمایل سرمربی این تیم در نشست مطبوعاتی امروز به پیوستن این بازیکن به این تیم، در نهایت پای میز مذاکره با مدیران الغرافه به توافق نرسید. طارمی که همچنان بازیکن پرسپولیس محسوب می شود درخواست هایی از مدیران الغرافه داشته است که مورد قبول واقع نگرفته.

البته این طور به نظر می رسد راهی برای انجام همکاری دوطرفه وجود داشته باشد. البته این خبر هنوز به طور رسمی اعلام نشده است و قطعا در آینده باشگاه و بازیکن با عنوان کردن جزئیات در مورد این مساله صحبت خواهند کرد.

نکته جالب طلسم شدن حضور طارمی در باشگاه های خارجی است؛ اما او همچنان فرصت دارد تا در نقل و انتقالات زمستانی به تیم هایی که شانس حضور در آنها را داشت، برود. تیم هایی مثل لوکرن، لژیا ورشو و یک تیم یونانی. البته طارمی به این دلیل قطر را انتخاب کرده بوده که زیاد از ایران دور نباشد؛ اما در شرایط جدید مشخص نیست چه شرایطی در انتظار این بازیکن پر سر و صدا است. اینکه آیا او در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر ؟ وقتی موضوع طارمی است ما انتظار هر تصمیمی را از او داریم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.