رشت - سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت هوشیاری و تدبیر مدیران برای مقابله با بحران اظهار کرد: بحران تنها بارش شدید باران و یا برف نیست.

ضرورت هوشیاری مدیران برای مقابله با بحران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فرمانداری رشت، سید محمد احمدی در ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت افزود: هر اتفاقی که ما را از حالت عادی خارج می کند و به سمت تصمیمات اضطراری می برد، بحران گفته می شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با تاکید بر این مطلب که برای خدمات رسانی در مواقع بحرانی هیچ اداره ای نباید مانع اداره دیگر شود، خاطر نشان کرد: همه بایستی برای خدمات رسانی به مردم و رفع موانع در بحران ها همکاری لازم را داشته باشند.

وی برخورداری از برنامه های از پیش تعیین شده برای مقابله با بحران هایی از جمله بارش شدید باران، برف و زلزله را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: بحران با برنامه بایستی مدیریت شود، ما در مواقع بحرانی فرصت مرور برنامه ها را نداریم بلکه بایستی از قبل برنامه ها را حفظ بوده و آماده باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان این که شیوه های سنتی در مقابله با بحران پاسخگو نیست، خاطر نشان کرد: بهره گیری از شیوه های عملیاتی و تجربی برای مقابله با بحران بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به این که بخش عمده ای از نحوه ارتباط گیری ها در بحران از طریق تلفن همراه است، بنابراین دست اندرکاران در مخابرات بایستی پیش بینی های لازم را در این رابطه برای جلوگیری از قطعی ها داشته باشند.

احمدی با تاکید بر این مطلب که جلسه های بحران بایستی مرتب تشکیل شود، خاطر نشان کرد: ما به دنبال برنامه جامع بحران شهرستان رشت هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.