کرج- رییس هیئت کاراته استان البرز از همکاری مشترک این استان با کشورهای همسایه با هدف توسعه این ورزش خبر داد.

توسعه کاراته البرز با همکاری کشورهای همسایه

محمد اکرمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در این راستا رییس فدراسیون کاراته جمهوری آذربایجان به مدت ۳ روز مهمان استان البرز بود و در این مدت تفاهم نامه همکاری میان البرز و شهر باکو برای توسعه همکاری های مشترک در رشته ورزشی کاراته تنظیم شد.

وی با بیان اینکه این تفاهم شامل برگزاری مسابقات، اردوها، استاژ و کلاس های آموزشی مشترک بین دو کشور خواهد بود گفت: در این راستا توسعه همکاری با کشورهای روسیه و آذربایجان برای آینده ای نزدیک مدنظر قرار گرفته است.

اکرمی با اشاره به ظرفیت های بالای البرز در رشته ورزشی کاراته گفت: فعالیت نزدیک به ۵ هزار کاراته کار در کنار حضور ده ها ملی پوش، مربی و داور برتر و زبده جایگاه استان البرز را در سطح ملی و بین المللی خاص و ویژه کرده است.

رییس هیئت کاراته استان البرز تصریح کرد: به طور قطع همکاری مشترک البرز با دیگر کشورها در سطح بین المللی زمینه تبادلات فرهنگی را افزایش می دهد و می تواند بستری برای معرفی استان البرز و توانمندی های آن باشد.

اکرمی با اشاره به مشارکت موسسه تحقیقاتی سرم سازی رازی در فعالیت های ورزشی به خصوص کاراته گفت: این موسسه همواره حامی ورزش بوده اما در سال های اخیر به شکل ویژه به یاری رشته ورزشی کاراته آمده است.

وی افزود: حمایت از تیم آینده سازان کاراته البرز جهت حضور در لیگ کشوری و کسب عنوان سوم و میزبانی از دوره ارتقای  داوری ملی کاراته بخشی از حمایت های موثر این موسسه از ورزش البرز بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.