قزوین_ مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: خبرنگاران به عنوان رزمندگان فرهنگی عرصه جنگ نرم هستند.

خبرنگاران رزمندگان فرهنگی جنگ نرم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدکشاورز ظهر روز پنج شنبه در مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و سالروز گرامیداشت شهادت شهید غلامرضا رهبر که در سالن اجتماعات قائم شهرداری منطقه دو قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ۲۱ دی ماه سالروز شهادت خبرنگار شجاع صدا و سیما و رزمنده دفاع مقدس شهید «غلامرضا رهبر» بوده که به نام روز بسیج رسانه نامگذاری شده است. 

وی افزود: رسانه ها همواره در طول تاریخ نقش خود را ایفا کرده و عصر حاضر هنگامه ای حساس است، عصری که در آن رسانه‌ها به عنوان نهادهای تاثیرگذار در افکار عمومی هدایت و مدیریت جامعه را برعهده دارند و نقش خبرنگاران در این زمینه به عنوان رزمندگان فرهنگی عرصه جنگ نرم هستند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین، رسانه ها را تیغ دولبه ای عنوان کرد که اگر جریان آن به خوبی مدیریت نشود می تواند به جامعه آسیب برساند.

کشاورز ادامه داد: امروز از رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد می‌شود و جریان آزاد اطلاعات به عنوان یک ثروت مهم عنوان می‌شود.

وی، گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات رهبری را یکی از مطالبه‌ها در حوزه رسانه عنوان کرد و گفت: تلاش داریم تا در سازمان بسیج رسانه با هم افزایی رسانه‌های انقلابی استان قزوین در مسیر گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری قدم برداریم.

وی یادآور شد: مردم در هر دوره ای پشتیبان اصلی نظام هستند؛ باتوجه به مردم پایه بودن امنیت در جمهوری اسلامی ایران باید به افکار عمومی توجه ویژه شود و این توجه نباید فقط در عرصه سیاست و انتخابات به کار برده شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین اظهار داشت: نقش رسانه بسیار بااهمیت بوده و رسانه‌های ارزشی و انقلابی باید به دفاع از ظرفیت‌های کشور بپردازند؛ اگر رسانه‌های دشمن را از فتنه و اغتشاشات اخیر بگیریم دیگر فتنه معنای خود را از دست می‌دهد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.