سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنانم از اینکه نتوانستند سایپا را شکست دهند ناراحت بودند.

وینفرد شفر: تیمم از این نتیجه ناراحت است/ شعار هواداران علیه قربانی احساسی بود

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر پس از تساوی یک - یک امروز (جمعه) استقلال تهران مقابل سایپا در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: فوتبال بازی کردیم و گل خوردیم. طبیعی است تا پایان فصل نمی توان بدون گل خوردن بازی کرد.

وی افزود: در ثانیه های آخر دیدید که یک موقعیت بسیار خوب داشتیم. من دیدم تیمم ناراحت است. اما به آنها گفتم خیلی خوب بودید و دلیلی ندارد ناراحت باشد. چند بازیکن‌مان مصدوم بودند و با وجود غیبت آنها خوب بودیم.

سرمربی استقلال تهران اظهار داشت: در دو سه هفته اخیر به علی قربانی گفتم تو حتما گل سرنوشت سازی برایمان می زنی. او ناراحت بود اما من مطمئنم بر می‌گردد و برایمان گلزنی می کند. از ابتدا مشخص بود بازی سختی داشتیم.

شفر درباره غیبت جپاروف اظهار داشت: در این بازی مشخص بود جای این بازیکن چقدر خالی بود و از بازی های بعدی او را خواهیم داشت.

وی درباره اینکه بازیکنان استقلال اصرار زیادی داشتند تا حسینی رکورد بزند و بدون سرور جباروف به عقب باز گردد  گفت: شما بازی را دیدید؟ طبیعی است اگر سرور را نداشته باشیم کمی توپ های برگشتی رو به عقب بر می گردد.

شفر درباره عملکرد خط دفاعی استقلال تصریح کرد: من اگر بخواهم درباره بازیکنانم صحبت کنم ترجیح می دهم رو بروی آنها بنشینم و صحبت کنم. نمی خواهم بازیکنانم درباره عملکردشان در روزنامه ها بخوانند. فکر می کنم دروازه بان ما و پرسپولیس بهترین دروازه بانان ایران هستند.

وی درباره اعتراض هواداران استقلال به علی قربانی گفت: این را باید بگویم بازیکنانم با صد درصد وجودشان عاشق استقلال هستند. من به علی قربانی گفته بودم که یکی از گل های سال ما را می زند. فوتبال همین است. اگر ببرید دوستان زیادی دارید اما اگر نبرید فقط دوستانِ خوب کنارت هستند. به او گفتم وقتی بیرون می رود باید بداند تمام بازیکنان و کادر فنی پشت سر او هستند. در فینال جام جهانی 94 دیدید که روبرتو باجو ضربه پنالتی را خراب کرد. این اتفاق هم برای علی قربانی به نوع دیگری افتاده است. ما از او حمایت می کنیم. شاید عکس العمل هواداران احساسی بوده است. شاید اگر فردا شود آنها بگویند خوب شد که قربانی را داریم.

سرمربی استقلال تهران در پایان نشست خبری خود از صحبت های برانکو ایوانکوویچ درباره سرور جباروف امتناع کرد و گفت: بهتر است درباره بازی استقلال صحبت کنیم و دلیلی نمی بینم درباره او حرف بزنم. من دوستان خبرنگار خوبی دارم و آنها هم حرفه ای کار می کنند. امیدوارم کنار هم از فوتبال لذت ببریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.