​ایلام- صبح امروز از کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی با عنوان «آنلاین شوید – جهانی بفروشید» با محوریت ایجاد بستر معرفی محصولات صنایع دستی ایلام، رونمایی شد.

رونمایی از کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی در ایلام

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس ارشد توسعه بازار شرکت پارسیان کسب و کار هم محله (زودل) در این آیین با بیان اینکه شرکت زودل با مشارکت شرکت پست و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ۲۱ آبان ماه سال جاری در تهران کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی با عنوان «آنلاین شوید – جهانی بفروشید» را شروع کرده و ایلام به عنوان سی و دومین شهر کشور به این کمپین پیوسته است، گفت: هدف از این کمپین کمک به شرکت های کوچک و متوسط با محوریت معرفی صنایع دستی ایرانی جهت معرفی بهتر و بیشتر به بازارهای بین المللی است.

میلاد پوررجب با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۰۰ نفر در این کمپین سراسری شرکت داشته اند، افزود: شرکت زودل ۳ سال است که راه اندازی شده و با ارائه راهکارهای صادراتی خود توانسته به موفقیت های چشمگیری در حوزه تجارت الکترونیک دست یابد.

وی به فعالیت تجاری بیش از ۱۷ هزار شرکت ایرانی در قالب بستر شرکت زودل اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار درخواست خرید داخلی و بین المللی از طریق بستر زودل برای شرکت های ایرانی ارسال می شود که نشان دهنده موفقیت این شرکت، در معرفی محصولات تولیدکنندگان داخلی و ورود به بازارهای جهانی است.

کارشناس ارشد توسعه بازار شرکت زودل رسالت اصلی این شرکت را حذف واسطه ها و معرفی مستقیم محصولات تولیدی به مشتریان و مصرف کنندگان دانست و خاطرنشان ساخت: این شرکت با توجه به فعالیت در بستر الکترونیک بدون محدودیت آمادگی دارد تا کالاهای تولید ایرانی را به جهانیان و بازار داخلی معرفی کند.

میلاد پوررجب به معرفی محصولات از دو مدل خرده فروشی و عمده فروشی اشاره کرد و بیان داشت: در مدل خرده فروشی، اپلیکیشن «زودمال» با مشارکت شرکت ملی پست ایران تهیه شده که تا اواخر بهمن ماه رونمایی خواهد شد و فرصتی ویژه در اختیار صنعت گران ایرانی، جهت صادرات محصولات تولیدی خود به صورت خرده فروشی فراهم می کند.

وی با اشاره به بازار یک تریلیون دلاری این نوع تجارت در سراسر جهان، افزود: این اپلیکیشن که در برخی کشورها همچون قزاقستان، لبنان، چین و ... معرفی شده و به دیگر کشورها نیز ارسال خواهد شد، فرصتی برای معرفی محصولات تولیدات تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی در جهت استفاده از این بازار میلیون دلاری فراهم خواهد کرد و صاحبان صنایع همچون صنایع دستی می توانند از این نوع تجارت نوین به خوبی استفاده کنند.

گفتنی است در این آیین شیوه استفاده از اپلیکیشن زودمال و سایت شرکت زودل به صنعتگران صنایع دستی ایلام و مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای چگونگی معرفی محصولات تولیدی خود آموزش داده شد و مورد استقبال مدیران و صنعتگران قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.