ایلام- مدیرکل شرکت پست استان ایلام گفت: با استفاده از امکانات و بسترهای تجارت الکترونیک، چرخه تولید و فروش تکمیل می شود.

با تجارت الکترونیک چرخه تولید تکمیل می شود

به گزارش قدس آنلاین، بابک گله داری روز شنبه در آیین رونمایی از کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی با عنوان «آنلاین شوید – جهانی بفروشید» با محوریت ایجاد بستر معرفی محصولات صنایع دستی ایلام، با بیان اینکه در کشور تولید و تقاضای محصول وجود دارد، اما این چرخه در بسیاری از موارد کامل نمی شود، اظهارداشت: برای خروج از رکود اقتصادی موجود در کشور، بایستی چرخه تولید که منجر به فروش می شود، تکمیل شود و اکنون با بستر تجارت الکترونیک این شرایط فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه بایستی بتوانیم با نرم افزارها و فضای مجازی به درستی آشنا شویم، افزود: لازمه تحقق این امر استفاده صحیح و کارآمد از بستر فضای مجازی است.

مدیرکل شرکت پست استان ایلام با تأکید بر اینکه استفاده از فضای مجازی و بستر اینترنت، بازارهای بزرگ جهانی را برای تولیدکنندگان ما فراهم می کند، تصریح کرد: در این راستا شرکت ملی پست ایران برگشت پول و سرمایه تولیدکنندگان را تضمین می کند و با دقت هرچه تمام تر محصول را به دست مشتری خواهد رساند و ضمن اینکه محصولات نیز بیمه هستند.

بابک گله داری با اشاره به اینکه در برخی موارد متأسفانه تولیدکننده مشتری را نمی شناسد و بازاری برای فروش محصول پیدا نمی کند، بیان داشت: بایستی دست به دست دهیم و چرخه تولید را با استفاده از بسترهای نوین تجارت تکمیل کرده و اقتصاد کشور را از رکود خارج کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.