کرمان - سرپرست فرمانداری کرمان گفت: از چند ماه گذشته کارِ شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان را شروع کردیم و تاکنون ۲۲۰ مورد از این فرصت ها را که بخش خصوصی نیز علاقه مند به سرمایه گذاری است شناسایی کرده ایم.

شناسایی بیش از ۲۰۰ فرصت سرمایه گذاری در استان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی بابایی در نشست صبح شنبه شورای اداری شهرستان کرمان گفت: باتوجه به کارگروه های تشکیل شده اقتصاد مقاومتی و اشتغال، با هماهنگی معین های اقتصادی تاکنون ۸۰% از تعهدات محول شده به شهرستان کرمان درخصوص اشتغال محقق شده است.
سرپرست فرمانداری کرمان با اشاره به چاپ کتاب فرصت های سرمایه گذاری کرمان ابراز داشت: از چند ماه گذشته کارِ شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان را شروع کردیم و تاکنون ۲۲۰ مورد از این فرصت ها را که بخش خصوصی نیز علاقه مند به سرمایه گذاری است شناسایی کرده ایم، یکی از منابع تأمین مالی بخش غیردولتی است که در برنامه ششم توسعه نیز اهمیت زیادی به آن داده شده است ضمن آنکه دستگاه های اجرایی نیز فرصت های سرمایه گذاری خود را اعلام کرده اند .

وی افزود : با هماهنگی و تعامل صورت گرفته با اتاق بازرگانی درخصوص چاپ کتاب، ظرف همین هفته آخرین اصلاحات انجام خواهد شد و در اردیبهشت ماه سال آتی همایشی تحت عنوان سرمایه گذاری برای شهرستان کرمان با تمام پتانسیل های شناسایی شده در  حوزه های گردشگری، کشاورزی، صنعت و ... برگزار خواهد شد.

بابایی با اشاره به اقدامات انجام شده در مقابله با حاشیه نشینی بیان نمود : در چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در بحث مثابله با حاشیه نشینی انجام شده است و درحال حاضر حاشیه نشینی متوقف شده است و فقط موارد مربوط به گذشته جهت تعیین تکلیف اراضی ملی که تصرف شده یا تغییر کاربری داده شده در حال پیگیری است .

سرپرست فرمانداری کرمان تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان بدون هماهنگی شهرداری ها و مجموعه بخشداری ها و حتی دهیاری ها اقدام به واگذاری انشعاب نکنند که درصورت بروز مشکل جرم محسوب شده و پیگیری قضایی خواهد داشت.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.