قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد.

کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی قزوین، سردار مهدی محمودی در این باره اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین به دنبال یکسری اقدامات اطلاعاتی از قاچاق و انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک قاچاقچی از مسیر جاده ساوه به این استان مطلع شدند.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر پس از بررسی‌های لازم در خصوص نحوه و زمان انتقال مواد مخدر در اقدامی مشترک با مأموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بویین‌زهرا با انجام طرح ایست و بازرسی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی و در بررسی‌های لازم مأموران، قاچاقچی مواد هنگام ورود به شهرستان بویین‌زهرا در جاده ساوه – قزوین خودروی پژو حامل مواد مخدر با چهار سرنشین شناسایی و متوقف شدند.

محمودی مطرح کرد: در این اقدام مأموران، راننده و سه سرنشین پژو دستگیر و در بازرسی از خودرو حدود ۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در پنج بسته که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر پس از انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.