گیلان-همزمان با برگزاری انتخابات خانه های مطبوعات کشور به صورت الکترونیک، انتخابات خانه مطبوعات گیلان نیز برگزار شد و اعضای جدید هیئت مدیره آن مشخص گردیدند.

معرفی اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ارشاد، در پی برگزاری انتخابات همزمان خانه های مطبوعات کشور به صورت الکترونیک،انتخابات خانه مطبوعات گیلان نیز در تاریخ ۱۰ آبان ۹۶ برگزار شد و اعضای جدید هیئت مدیره آن مشخص شدند.

بنابر این گزارش،انتخابات داخلی هیئت مدیره نیز که در تاریخ ۲ آذرماه امسال برای انتخاب رئیس، منشی،خزانه دار و مدیرعامل برگزار شده بود، به دلیل ایرادات قانونی وارده بر آن لغو شد و طبق دستورالعمل صریح اساسنامه و تاکید معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،انتخابات داخلی هیئت مدیره مطابق ماده ۳۰ اساسنامه(تعیین هیئت مدیره) مجددا صبح امروز، ۲۳ دی با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان برگزار شد و طی آن اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با رای مخفی اعضا مشخص شدند.

در این رای گیری حجت الاسلام سید عبدالباقی اسحاقی،مدیرمسئول هفته نامه اصلاح به عنوان رئیس هیئت مدیره، فرهاد عینی خراسانی، از خبرنگاران استان به عنوان نایب رئیس، نیلوفر گیاهی سراوانی،خبرنگار روزنامه گلچین امروز به عنوان منشی و خزانه دار و کریم خورسندی مژدهی، مدیرمسئول روزنامه سوال جواب به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان انتخاب شدند.

همچنین مقرر شد حق امضای کلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور مالی از قبیل چک و قراردادها براساس ماده ۳۶ اساسنامه، با امضای رئیس یا نایب رئیس و مدیرعامل با مهر موسسه خانه مطبوعات معتبر است.

 خانه مطبوعات گیلان در حال حاضر حدود ۴۰۰ نفر عضو دارد که ۲۰۰ نفر آن تاکنون به صورت الکترونیک در خانه مطبوعات ایران ثبت نام کرده اند و سایر اعضا نیز در صورت تمایل و برای بهره مندی از مزایا و برنامه های پیش روی خانه مطبوعات ثبت نام الکترونیکی انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.